Fyldning af flasker
Fra : Henrik Absalon

Dato : 20-10-05 09:51

Hejsa
Er der nogle der ligger inde med adresser på fyldesteder eller ved hvor man
kan finde noget?

Henrik

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 20-10-05 10:09

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er der nogle der ligger inde med adresser på fyldesteder eller ved hvor
man
> kan finde noget?

Jeg tror ikke der findes sådan en liste, men hvis du spørger til specifikke
byer/steder er der sikkert nogen der kan hjælpe dig.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 20-10-05 10:48

Henrik Absalon wrote:
> Hejsa
> Er der nogle der ligger inde med adresser på fyldesteder eller ved hvor man
> kan finde noget?

Nårt man er på tur i det danske landskab så er dykkerbutikker,
dykkerklubber og brandstationer altid sikre bud. Men der er da også
campingpladser der råder over en kompressor.

Det er hyggeligst at fylde hos dykkerklubber, for så kan man udveksle
røverhistiorier mens kompressoren kører.

Jens Olsen

Fra : Henrik Absalon

Dato : 20-10-05 11:15

Er der nogle der kender nogle camping pladser Jylland/Fyn som har flaske
fyldning?

Henrik

Fra : Bo Christensen

Dato : 20-10-05 11:24

I odense har adventure dive i starten af skibhusvej, det koster vist 30 kr,
diving 2000 i C har til 40kr /fyldning og på skibhusvej ligger fyns
dykkercenter, og han tager 28,-
/bo

Fra : Bo Christensen

Dato : 20-10-05 11:53

>I odense har adventure dive i starten af skibhusvej, det koster vist 30 kr,
> diving 2000 i C har til 40kr /fyldning og på skibhusvej ligger fyns
> dykkercenter, og han tager 28,-
HOV,
du søgte jo på campingpladser, der var jeg for hurtig, ingen af ovenstående
er vist
campingpladser.
beklager
/bo

Fra : KC

Dato : 24-10-05 20:02

På Skibhusvej ligger Fyens Dykkercenter.
Adventure/Oxygene holder jo til på Søndre Boulevard....
Diving 2000 ligger i Nørregade

Narhvalen bor på Seebladsgade og så er der de andre klubber.

KC

Fra : Niels

Dato : 20-10-05 14:34

Henrik Absalon wrote:
> Er der nogle der kender nogle camping pladser Jylland/Fyn som har flaske
> fyldning?

Gammel ålbo camping, mener jeg har kompressor.

Men ellers fylder vi da gerne onsdag aften i klubben.

Mvh. Niels
Frømandsklubben Blop (Fredericia)

Fra : ld@journalist.dk

Dato : 20-10-05 11:38