Call of Duty 2
Fra : Lyrik

Dato : 19-10-05 19:02

Jeg har lige prøvet demoen og må konstatere følgende.
Gameplayet er ligesom tidligere, men grafikken er skruet i vejret.
Jeg vil sige helt vildt.
Jeg har lige nu et Leadteck Winfast 360 LE som er cirka dobbelt så hurtigt
som et Geforce 4200 Titaniumkort.

Det har ikke kræfter til at køre spillet tilfredsstillende selv på
allerlaveste mode.
Jeg spillede den igennem-allright, men kortet kunne ikke følge med på
ordentlig vis.
Der synes at være stor forskel på programmørernes evner med hensyn til at
udnytte grafikkort.
Doom3 med enorm grafik kørete overlegent på Geforce TI 4200.
Ligeledes Farcry, men lidt dårligere.
Call of Duty har bare så mange ting på skærmen samtidig, som en overlæsset
kage, og det koster indkøb af et nyt kort.
Så er i advaret))

Hilsen
Jens

Fra : Vega

Dato : 19-10-05 22:09

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Call of Duty har bare så mange ting på skærmen samtidig, som en overlæsset
> kage, og det koster indkøb af et nyt kort.

Yes det er fedt, godt man har et forholdsvis nyt grafikkort så.

Mvh. Vega.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-10-05 00:41

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Yes det er fedt, godt man har et forholdsvis nyt grafikkort så.

Har lige tested det på et aldrende 9600xt, 1024x768 ani og 2xaa med en
xp2000+, og det kørte helt flydende. Så man behøver ikke være helt fremme i
skoene for at spille dette spil, som tyder på at blive en absolut værdig
fortsættelse.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-10-05 09:41

> [...]
> i skoene for at spille dette spil, som tyder på at blive en absolut værdig

Jeg har et Radeon X700 SE og jeg må lige huske mig selv på, at Radeon laver
lorte grafikkort!!!
Aldrig skal jeg have noget fra dem igen!!!!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-10-05 10:24

Sren Kjeldsen wrote:

> Jeg har et Radeon X700 SE og jeg må lige huske mig selv på, at Radeon laver
> lorte grafikkort!!!
> Aldrig skal jeg have noget fra dem igen!!!!

tja har et Sapphire Radeon 9800 Pro og det kører fantastisk.

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-10-05 11:40

Nu er det jo også et SE kort du har, du fået lige hvad du har betalt for ;)

Har et Asus X800XT PE her kører det perfekt, har før haft Nvidia kort og det
skal jeg ikke have igen..

Kurt

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-10-05 13:07

> Nu er det jo også et SE kort du har, du fået lige hvad du har betalt for
> ;)
>
> Har et Asus X800XT PE her kører det perfekt, har før haft Nvidia kort og
> det skal jeg ikke have igen..

Hvad står SE da for? Sucks Extremely?
Jeg har ikke forstand på grafik kort, men ved bare jeg har haft 2 Radeon
grafikkort og de har begge 2 været trælse på mange punkter.

Fra : ggg

Dato : 20-10-05 14:53

On Thu, 20 Oct 2005 14:07:12 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Hvad står SE da for? Sucks Extremely?
>Jeg har ikke forstand på grafik kort, men ved bare jeg har haft 2 Radeon

Ligesom med alt andet kan det betale sig at læse test, snakke med
venner, læse forums inden man køber et nyt grafikkort, og så kommer
forstanden også med i købet....

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-10-05 16:52

> Ligesom med alt andet kan det betale sig at læse test, snakke med
> venner, læse forums inden man køber et nyt grafikkort, og så kommer
> forstanden også med i købet....

Da jeg købte mit første som vist var et Radeon 9500, læste jeg rundt omkring
hvor de sagde det var på højde med nVidia GeForce-kortene og at den havde
vundet en eller anden test.
Det afholdte dog ikke grafikkort fra at være noget møg...

Fra : Kristian

Dato : 20-10-05 16:41

> Hvad står SE da for? Sucks Extremely?
> Jeg har ikke forstand på grafik kort, men ved bare jeg har haft 2 Radeon
> grafikkort og de har begge 2 været trælse på mange punkter.

Nu er det jo ikke ATi's skyld at du spilder dine penge på de forkerte
kort................og du ville jo have de samme problemer hvis du havde
købt Nvidia kort i samme prisklasse.

Kristian

Fra : Vega

Dato : 20-10-05 18:56

"Kurt Lund" <klander52@hptmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo også et SE kort du har, du fået lige hvad du har betalt for
> ;)
>
> Har et Asus X800XT PE her kører det perfekt, har før haft Nvidia kort og
> det skal jeg ikke have igen..

Kører også fint her på min AMD64 3500+ og HiS X850XT.
Og ja, man skal aldrig købe SE udgaverne.

Mvh. Vega.

Fra : Dopedog

Dato : 21-10-05 10:25

> Kører også fint her på min AMD64 3500+ og HiS X850XT.
> Og ja, man skal aldrig købe SE udgaverne.

Der er nu (og har ALDRIG været) nogen problemer med mit GeForce 6200SE 256
MB ram kort ?

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-10-05 16:42

Lyrik wrote:
> Jeg har lige prøvet demoen og må konstatere følgende.
> Gameplayet er ligesom tidligere, men grafikken er skruet i vejret.

Har i set den nye CoD2 launch trailer? 54MB mov-fil.

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7857