Andet multimedie
bentjuul 3670
Labels high gloss til inkjet?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-10-05 17:12

Er der nogen der kender til steder, hvor jeg kan få fat i en high gloss
label som er beregnet til inkjet? Str. på label skal helst være A4 eller tæt
på. De har noget på http://www.labelhouse.dk/ men det ser ikke ud til de har
glossy til inkjet, kun til laserprinter

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-10-05 23:01

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til steder, hvor jeg kan få fat i en high gloss
> label som er beregnet til inkjet? Str. på label skal helst være A4 eller
> [...]
Kontor forsyningen på Vesterbrogade, Kbhstrup havde for et par år siden og
de er næppe blevet solgt for prisen var 250 kr for 10 stk.
Og hvor i verden bor du så ;-?
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-10-05 07:30

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Kontor forsyningen på Vesterbrogade, Kbhstrup havde for et par år siden og
> de er næppe blevet solgt for prisen var 250 kr for 10 stk.
> Og hvor i verden bor du så ;-?

Lidt i den anden ende... Århus...

Jeg må prøve et par kontorforsyninger i området.

Tak for hjælpen.