RVS- Technology. Dur' det til noget ?
Fra : Ole Pagh

Dato : 19-10-05 16:56

Hej Gruppe

Jeg faldt over denne hjemmeside, hvor et produkt, der nærmest skulle kunne
renovere en slidt motor uden at den skal adskilles, anprises højlydt.
http://www.rvs-tec.dk/

Jeg bliver let mistænksom, når de bl.a. gengiver "kundebreve" der skamroser
produktet.
Er det til noget eller er det fup og fidus. ?

Hvis det dur', hvor kan det så købes i detail her i hovedstadsområdet. ?

PS. Min scooter er en 4-takts med 25.000 km på bagen.

--
hilsen Ole

Fra : NoShyGuy

Dato : 20-10-05 07:25

Jeg tror det er fup.
Kunden i brevet skriver at nogle gange kan han næsten ikke mærke at han
skifter gear.
Det var der flimen knækkede, synes jeg.

?

http://www.kandu.dk/

Fra : dan

Dato : 21-10-05 11:32

Hej Ole
Jeg mener jeg har set en udsendelse på tv hvor teknologisk testede
produktet - uden noget resultat.
Bed sælgeren om en test, evt. fra teknologisk inst.
Hvordan skulle produktet reparere en motor, der er slidt ??
hilsen Dan

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev
en meddelelse news:43566c90$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Ole Pagh

Dato : 24-10-05 06:58

Tak for svarene, som bekræftede min mistanke til at produktet er fup.

--
hilsen Ole