Fedt rumspil søges
Fra : Janus

Dato : 19-10-05 16:48

Er der nogen her, der har kendskab til et rigtig fedt
rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sindssygt-med-tiden?

Hej fra Janus

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 19-10-05 17:36

> Er der nogen her, der har kendskab til et rigtig fedt
> rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sindssygt-med-tiden?

Freelancer er et bud. Ved at være et par år gammelt, men stadig ret fedt og
matcher din beskrivelse ret godt.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Janus

Dato : 19-10-05 18:39

Kim Fritze Sillasen wrote:

> Freelancer er et bud. Ved at være et par år gammelt, men stadig ret fedt og
> matcher din beskrivelse ret godt.
>
> Mvh. Kim, Aalborg.

Tak for hint, jeg er pt igang med at hente en demo af det nu. :)

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Uni Bull

Dato : 19-10-05 22:47

"Janus" <nospam@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der har kendskab til et rigtig fedt
> rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sindssygt-med-tiden?

Decent - gammelt men uha det var fedt!!
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 20-10-05 14:22

Uni Bull wrote:
> "Janus" <nospam@nomail.com> skrev i en meddelelse
>
> Decent - gammelt men uha det var fedt!!

Gabbagabbahey! Jeg vil flække min arm på langs for en opdateret version af
Descent1 multiplayer.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Janus

Dato : 20-10-05 14:14

Janus wrote:
> Er der nogen her, der har kendskab til et rigtig fedt
> rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sindssygt-med-tiden?
>

> Hej fra Janus

Ok, jeg bliver vist nødt til at være lidt mere specifik:

*) 2D
*) Arcade-agtigt
*) Spil der minder om Project-X (til amiga'en) og Stardefender
*) Man styrer et lille rumskib (man kan se) og skyder aliens (maaaange
af dem), de dropper upgrades til ens rumskib eller penge, så man kan
købe dem i upgrade-shoppen

Jeg er ikke interesseret i 3D eller at der er en dybere handling (som i
Freelancer). Det skal være lettilgængeligt, underholdende og fængende.
Action-packed, ikke så meget hurlumhej ud over dét :)

Hej fra Janus

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-10-05 14:37

> [...]
> Freelancer). Det skal være lettilgængeligt, underholdende og fængende.
> Action-packed, ikke så meget hurlumhej ud over dét :)

Nok ikke lige det du kigger efter, men ganske underholdende indtil du finder
noget andet

http://www.miniclip.com/lastxmas.htm

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 28-10-05 21:32

Jeg synes du sagde fede spil *GG*. Decent og Decent II er mine absolute
favoriter især efter jeg fik en original, så man kunne spille over
ipx protokol eller seriel porten. Sjovest er det med 2 joystics, folk
der kigger over skuldrene bliver fulde uden at drikke .

Mvh
Klavs.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-10-05 01:52

"Janus" <nospam@nomail.com> wrote in message
> Er der nogen her, der har kendskab til et rigtig fedt

rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sin
dssygt-med-tiden?

Blev selv hooked på Clash N' Slash fra
http://www.shockwave.com/sw/actiongames/shooters/

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-10-05 02:01

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> wrote in message

rum-skyde-i-smadder-spil-med-missiler-og-laser-og-mit-rumskib-bliver-for-sin
> dssygt-med-tiden?
>
> Blev selv hooked på Clash N' Slash fra
> http://www.shockwave.com/sw/actiongames/shooters/

Forkert titel! Jeg mente faktisk Atomaders, nu jeg checkede ordentligt
efter. (Har ikke spillet det længe, gluggede forkert på oversigten...)

Fra : skibber

Dato : 30-10-05 13:01

On 29-10-2005 02:00:48, "C. H. Engelbrecht" wrote:
> [...]
>
>Forkert titel! Jeg mente faktisk Atomaders, nu jeg checkede ordentligt
>efter. (Har ikke spillet det længe, gluggede forkert på oversigten...)

Hvis du kan finde "Freespace 2" fylder 3 cd's
er der noget at se på.