Headset til BF2
Fra : Erik

Dato : 19-10-05 16:31

Hejsa

Jeg skal have et nyt headset. Primært til BF2. God lyd/mic. og gerne
vibration.

Hvad bruger i og hvad vil i anbefale?

På forhånd tak
Erik

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-05 18:47

Erik wrote:
> Hejsa
>
> Jeg skal have et nyt headset. Primært til BF2. God lyd/mic. og gerne
> [...]
Sennheizer pc150.. fantastisk headset.. har dog ikke vibration, men har
heller ikke brug for det.

Check top5 af headset på edbpriser.. mener der er et der der har vibration.

Fra : Casper Bang

Dato : 19-10-05 19:00

> Check top5 af headset på edbpriser.. mener der er et der der har
> vibration.

Hvad er det der vibration? Er det bare en bas-wannabe, eller...?

Fra : Erik

Dato : 19-10-05 23:54

> Hvad er det der vibration? Er det bare en bas-wannabe, eller...?

ved det ikke rigtigt, men har hørt,at det skulle være fedt...

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 20-10-05 20:27

Erik wrote:

> ved det ikke rigtigt, men har hørt,at det skulle være fedt...

Jeg har det, og det er _meget_ fedt. Fik et par billigt, som jeg
egentlig ikke forventede mig meget af, men jeg blev meget positivt
overrasket. Vibrationerne er altså bare prikken over i-et, og giver
bassen langt mere effekt. Vibrationerne kræver strøm, hvilket kan
trækkes fra batteri, eller fra en USBport.

/Anders