Ang. speedfight 1 LC
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 19-10-05 15:42

Er der ingen termostat på vandkølingen ?

Jens

Fra : Allan Riise

Dato : 19-10-05 16:36

Jens S. Rasmussen wrote:
> Er der ingen termostat på vandkølingen ?

Nu ved jeg ikke med Speedfight. men på Senda'en sidder den i topstykket!

--
Allan Riise

Fra : C.C

Dato : 20-10-05 04:36

Det er nemlig rigtig. Det gør den også på en speedfight 2 LCE. Jeg vil
næsten tro, at det er det samme på den 1. model

Mvh

C.C
Speedfight 2 Lce

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 21-10-05 04:33

Jeg syntes nemlig ikke den bliver særlig varm

Fra : Hekto

Dato : 21-10-05 12:53

Jens S. Rasmussen presented the following explanation :
> Jeg syntes nemlig ikke den bliver særlig varm

Du kan dække det meste af køleren af her om vinteren. Den køler alt for
meget og du når ikke driftstemperatur.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 23-10-05 18:34

Her i sommers kom den ikke engang op på midten, er et normalt ?
og nu er den vel omkring 2 til 4mm fra bunden om dagen.

Fra : Hekto

Dato : 23-10-05 18:44

> Her i sommers kom den ikke engang op på midten, er et normalt ?
> og nu er den vel omkring 2 til 4mm fra bunden om dagen.

Køleren er rimeæoigt overdimensioneret til danske varmegrader og
hastigheder!

Fra : C.C

Dato : 21-10-05 11:01

Jamen så Tag slangerne af cylinderen og topstykket. Spænd topstykket af og
tjek termostaten. Der står på den ved hvilken temp den skal åbne. Læg den i
en gryde med vand, find et egnet termometer. Se så på termostaten hvornår
den lukker op. Så kan du se om det passer med det der står på den, eller om
den vil lukke op.

god fornøjelse

Mvh

C.C