Dykning på Isla Magarita her i November
Fra : Martin Schyth

Dato : 19-10-05 10:29

Hej Gruppe,

Foran os ligger en tur til Isla Margarita, 6 personer interesserede i at dykke.

Er der nogen der har gode erfaringer med at dykke ved denne ø, hvor vi kommer
til at bo ved Playa El Agua og har mulighed for at tage til Porlamar som
skulle være den største strand og største by på øen.

Nogen af os er OW og andre af os AOW, hvorfor jeg søger lidt info på begge
områder.

Ser frem til at høre om nogen af jer har oplevelser fra denne del af verdenen.

Mvh, Martin

Fra : cybersven

Dato : 19-10-05 12:23

Hej Martin : )

Jeg har en lille artikel fra området du kan jo se om det er noget du
kan bruge?

http://www.diverssite.com/content.php?article.104

Med venlig hilsen

Sven

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 20-10-05 10:45

Martin Schyth wrote:
> [...]
> områder.
>
> Ser frem til at høre om nogen af jer har oplevelser fra denne del af verdenen.

Jeg skrev et svar om Isla Margarita på rec.scuba.* grupperne for en
del år tilbage. Du kan jo slå tilbage i arkivet og se om det er noget
du kan bruge (det er naturligvis på engelsk).

Jens Olsen

Fra : uffe_m@hotmail.com

Dato : 21-10-05 23:08

Hej Jens

Jeg var et smut på Margerita i Januar sidste år. Boede i Margerita
village i Polarmor.
Muligt at de har den største strand i Polamor, men det er absolut
også den ringeste. De fleste turister tager til Playa del aqua. Det er
der det sker!
Mht til dykningen, så bookede jeg noget igennem hotellet (Flak
Lauritsen rejser). De kom og hentede mig (var den eneste der skulle ud
den dag) og fik derefter en rigtig hyggedag med 2 dyk til en fornuftig
pris.
Kan ikke huske hvor vi var, men kørte et stykke tid nord på og
sejlede derefter en times tid.
Men derer sikkert også andre dykkercentre i området, så prøv Jer
frem.

held og lykke

uffe

Fra : uffe_m@hotmail.com

Dato : 21-10-05 23:10

Hej Jens

Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 04-11-05 21:55

Hej Martin

Jeg var på ferie på Isla Magarita i Februar i år, Vi boede på hotel
Palm Beach ved Playa El Agua. Jeg havde 2 dyk med det lokale
dykcenter på destinationen Islas Los Frailes.

Dykcentret hedder Enomi's Divers og ligger 10 minutters gang fra
Hotel Palm Beach. Der er ingen koralrev ved Playa El Aqua - kun gold
sand bund, men ved Los Frailes var det fint.

Jeg kan anbefale at du er meget kritisk med dit udstyrsvalg hvis du
lejer. Check alt og regn ikke med støtte fra dykker lederen. Man
kender ikke til begrebet reverve luft.

Hilsen
Bertram