BF2: Noob pilot.
Fra : Bjarne K.

Dato : 19-10-05 09:53

Efter jeg har investeret i et Joystick, er det rent faktisk lykkes mig
at få et fly i luften. Jeg har øvet mig lidt i single player, og selvom
jeg (endnu) som regel bliver skudt ned af min virtuelle modstander, så
går det nogenlunde med a2a misiller og machinegun.

Men jeg har endnu ikke rigtigt fundet ud af hvordan man bruger bomberne
endnu. Er der nogen der ligger inde med en bomb guide, eller som lige
kan forklare hvordan man f.eks får ram på en tank.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 19-10-05 10:08

Venstre musetast er altid maskingevær, højremusetast er når du sætter dig
ind i flyet missiler, hvis du trykker f skifter den til bomber og f skifter
tilbage igen.

Når den er indstillet på missiler hører du en bippen, når flyet prøver at
låse sig fast på et mål, den bipper hurtigere og hurtigere, til sidst kan du
se den firkent hvor målet befinder sig sige LOCK så er der låst fast. Ved
bomberne kan du se firkanter på jorden hvis der er et køretøj, husk at smide
bomberne en lille smule i forvejen...

Gældende for begge våbenindstillinger skal du aldrig skyde efter firkanter
med kryds i, da det er folk på dit eget hold.

Håber ikke det var for indviklet.

Mikael

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-10-05 14:46

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Gældende for begge våbenindstillinger skal du aldrig skyde efter
> firkanter med kryds i, da det er folk på dit eget hold.

Det er det der "en lille smule i forvejen" og samspillet med LOCK som
jeg ikke rigtigt har fattet. Men jeg må vel prøve noget mere, indtil det
siver ind.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-10-05 15:04

"Bjarne K." <nein@nej.no> wrote in message

> Det er det der "en lille smule i forvejen" og samspillet med LOCK som
> jeg ikke rigtigt har fattet. Men jeg må vel prøve noget mere, indtil
> det siver ind.

Når jeg siger LOCK, så mener jeg firkanten.