Fik F.E.A.R. med posten i dag
Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-10-05 14:43

Hej

Jeg fik F.E.A.R. med posten i dag. Feeeedt tankte jeg.
I dvd drevet med spillet og installede det. Da det var installeret fandt jeg
den forste patch og installede ogsa den.
Sa skulle der spilles. Spillet gik i gang og jeg bevagede mig rundt. Fedt
spil og jeg blev da skramt mange gange pa grund af den lille pige og de
andre ting der dukker op.
Fjendene har en god A.I. Jeg er kommet et stykke ind i spillet og jeg ma
sige at spillet er meget fedt og helt klart det fedest spil jeg har spillet
indtil nu.

Det var min menig om spillet. Hvad synes i?

Mvh Poul

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-10-05 15:27

Har ikke fået det endnu. Har du prøvet multiplayer, hvordan er det?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-10-05 17:00

Hej

> Har ikke fået det endnu. Har du prøvet multiplayer, hvordan er det?

Jeg har ikke prøvet multiplayer endnu. Jeg er mere til singleplayer men
prøver gerne multiplayer på et eller andet tidspunkt.

Mvh Poul

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-05 15:42

har lige fået mail fra coolshop igår at mit er undervejs og vil da lige høre
dig om du har virtuelle drev der evt. skaber problemer?

Jeg bruger Alcohol 120% til kopiering af cd'ere og der er et tilhørende
virtuelt drev og ved tidligere spil har jeg hørt om problemer med virtuelle
drev og da jeg ikke spiller overdrevet meget, ville jeg da gerne lige vide
om jeg løber ind i problemer

tak - glæder mig i øvrigt helt vildt

oh desuden, kan jeg inst det samme spil på 2 pcere og spille mod min søn i
vores eget netværk?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-10-05 15:58

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> problemer med virtuelle drev og da jeg ikke spiller overdrevet meget,
> ville jeg da gerne lige vide om jeg løber ind i problemer

Nogle gange er det nok at slå det virtuelle drev fra før installation. Efter
installation kan du slå det virtuelle drev til igen uden problemer.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-10-05 16:01

Per Nielsen wrote:
> Nogle gange er det nok at slå det virtuelle drev fra før
> installation. Efter installation kan du slå det virtuelle drev til
> igen uden problemer.

Bortset fra at andre programmer er lidt mere besværlige, såsom CloneCD. Har
du andre programmer installeret af lignende art? Tænker mest på Daemon Tools
og CloneCD.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-05 18:18

> Bortset fra at andre programmer er lidt mere besværlige, såsom CloneCD.
> Har du andre programmer installeret af lignende art? Tænker mest på Daemon
> Tools og CloneCD.

nope - kun alcohol

Fra : Dorph

Dato : 19-10-05 16:59

Jeg kører spillet og har alcohol 120% installeret -
ingen problemer.

Dorph

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-05 17:51

> Jeg kører spillet og har alcohol 120% installeret -
> ingen problemer.

Tak Dorph!

Det er DEN slags tilbagemeldinger jeg vil ha!

Fra : StoneWare

Dato : 18-10-05 16:25

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> virtuelt drev og ved tidligere spil har jeg hørt om problemer med
> virtuelle drev og da jeg ikke spiller overdrevet meget, ville jeg da gerne

Brug Virtuel-Cd-Hide...............og gem alle dine virtuelle drev for alle
de nysgerrige spil som snuser efter dem.............det skal ikke
installeres eller noget ....bare kør filen og højre klik nede på dens icon
nede ved uret og vælg "gem virtuelle eneheder"...................

PS. F.E.A.R kigger efter dine Virtuelle enheder.................og lukker
ned hvis den finder nogen !!!

http://www.gameburnworld.com/cdprotectionutilities.htm

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-05 18:24

> [...]
> nede ved uret og vælg "gem virtuelle eneheder"...................
>
> PS. F.E.A.R kigger efter dine Virtuelle enheder.................og lukker

ok

jeg må prøve det virtuel hide ting...

tak skal du have

Fra : Silver

Dato : 18-10-05 18:07

> [...]
>
> tak - glæder mig i øvrigt helt vildt
>
> oh desuden, kan jeg inst det samme spil på 2 pcere og spille mod min søn i

Du skal installere Virtual-cd-hide.exe der så fjerner de virtuelle drev du
har mounted spillet på så spillet ikke kan finde dem og kan så køre, det
SKULLE vist virke.

Mvh
Silver.

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-10-05 18:43

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> har mounted spillet på så spillet ikke kan finde dem og kan så køre, det

Hej

Kræver spillet en monster computer, eller kan jeg spille det med mit G 4
4200 amd 2400

MVH

Søren

Fra : Silver

Dato : 19-10-05 19:40

> Hej
>
> Kræver spillet en monster computer, eller kan jeg spille det med mit G 4
> 4200 amd 2400

Spiller det ret glidende med en 2.4 amd xp, 1 gb 2700 ram og et radeon 9700
pro kort.

Der er selvfølgelig lidt hakken ind i mellem, men det er når harddisken
kører lidt og sjovt nok er det næsten altid kun når jeg lister i gange hvor
der ikke lige sker noget, selve gunfights'ene kører faktisk rigtig godt!

Dog går min FPS fra måske 30 til 3 når jeg trykker på CTRL i spillet....det
må være en ram fejl.....*fnis*

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-10-05 21:20

Silver wrote:
> Dog går min FPS fra måske 30 til 3 når jeg trykker på CTRL i
> spillet....det må være en ram fejl.....*fnis*

Hvordan checker man FPS?

Fra : Silver

Dato : 21-10-05 04:50

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan checker man FPS?

http://www.fraps.com/download.php

Dette program kan køre i baggrunden og dermed vise hvad FPS du kører diverse
spil med, det er osse i stand til at optage demovideoer af spillene mens du
er igang.

Dog var min kommentar der nu henvendt til dem der kunne se humoren i at
brokke sig over de små FPS når man aktiverer SlowMo effekten i spillet

Men det er vist det bedste program til at vise FPS, og så virker det i alle
spil.

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-10-05 08:35

Silver wrote:

> http://www.fraps.com/download.php
>
> Dette program kan køre i baggrunden og dermed vise hvad FPS du kører
> diverse spil med, det er osse i stand til at optage demovideoer af
> spillene mens du er igang.

Fino, takker.

> Dog var min kommentar der nu henvendt til dem der kunne se humoren i
> at brokke sig over de små FPS når man aktiverer SlowMo effekten i
> spillet

Jo da, den var nu sivet ind

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-10-05 18:56

> Du skal installere Virtual-cd-hide.exe der så fjerner de virtuelle drev du
> har mounted spillet på så spillet ikke kan finde dem og kan så køre, det
> SKULLE vist virke.

jeg ville jo gerne kunne mounte det - i hvert fald på den ene pc og så evt
have skiven i drevet på den anden, men er det helt umuligt må jeg bare
spille på en pc ad gangen - men som jeg forstår det, så skal det virtuelle
drev skjules uanset om jeg vil bruge cd'en i drevet eller ej.

Fra : Dan

Dato : 18-10-05 18:49

Jeg synes at ordet "fedt" optræder 4 gange.

Fra : Brian Lund

Dato : 18-10-05 23:56

> Jeg synes at ordet "fedt" optræder 4 gange.

Jeg synes du har ret, selvom det ikke er i grundform alle steder.

Brian

Fra : Martin

Dato : 19-10-05 00:25

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in message
> Jeg synes at ordet "fedt" optræder 4 gange.

Jeg synes at i din sætning optræder bogstavet "o" to gange.

Martin