Nyt lygtehoved
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-10-05 14:14

Hej,

Jeg er lidt på udkig efter et nyt lygtehoved til min eksisterende canister
(2x6V batterier med ca. 4.5Ah kapacitet). Jeg har lige nu et lille
lygtehoved på 35mm med en 35W halogen, men jeg vil gerne have ændret lidt
på min canister således at kontakten ikke længere sidder der, men flyttes
ud til lygtehovedet (grundet at jeg nu 2 gange har haft problemer med
kontakten i canisteren).

Er der nogen der har kendskab til lygtehoveder hvor der er en magnetkontakt
eller lign. monteret til tænd/sluk og hvor ledningsgennemføringen passer
til et kabel med Ø=6-7mm til en fornuftig penge selvfølgelig.

Vil ikke gå ned i styrke, så minimum 35W og 10-12 graders spredning.

Thomas