MesNews
Fra : Ivar

Dato : 18-10-05 11:21

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I mener om MesNews.

Er den til at finde rundt i?
Er der funktioner I mangler?

Jeg finder den "glimragende", men man har selvfølgelig forskellige
krav til en newreader.

Ivar Magnusson

--
MesNews, dansk version: http://www.mesnews.net/chargement-gb.php

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 11:33

Ivar skrev:

>Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I mener om MesNews.

Jeg synes den er udmærket

>Er den til at finde rundt i?

Det er jo lige det, jeg kan ikke finde ud af at få den til kun at vise nye
meddelelser, den bliver ved med at vise de tråde som jeg selv har deltaget
i.

Men det er rart at den er blevet "fordansket" (er det dit værk ?)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivar

Dato : 18-10-05 12:29

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det er jo lige det, jeg kan ikke finde ud af at få den til kun at vise nye
> meddelelser, den bliver ved med at vise de tråde som jeg selv har deltaget i.

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener.
Som standard viser den grupper med grønt, hvor der er direkte svar
og med rødt hvis der er kun er svar i samme tråd.
Valg af hvilke meddelelser der skal vises, gøres ved trykke på knappen
der ligner en sol på midterbjælken og gå ind på punktet "Valg af
meddelelser der skal vises"

> Men det er rart at den er blevet "fordansket" (er det dit værk ?)

Ja, jeg fandt at MesNews var et udemærket program, men den engelske
version var slemt rodet. Den bærer præg af, at der er flere forskellige
der har oversat uden at de har sat sig ind hvad de enkelte funktioner
egentlig gør. Fx bliver de samme ting kaldt noget forskelligt og
flere steder virker det som sort snak.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://www.mesnews.net/chargement-gb.php

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 13:09

Ivar skrev:

> Valg af hvilke meddelelser der skal vises, gøres ved trykke på knappen
> der ligner en sol på midterbjælken og gå ind på punktet "Valg af
> meddelelser der skal vises"

Nå det var der den indstilling "gemte" sig, jeg havde kun rodet rundt i
menuerne i "toppen" og kunne ikke finde den deroppe

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 13:17

Ivan V. Klattrup skrev:

>Nå det var der den indstilling "gemte" sig, jeg havde kun rodet rundt i
>menuerne i "toppen" og kunne ikke finde den deroppe

hmm det vil nu ikke helt som jeg vil.
jeg vil se ulæste meddelelser
de ulæste meddelelser skal trådes (hvis der er flere meddelelser i tråden)
det skal kun være de ulæste meddelelser som ses i de tråde
(og det kan jeg ikke få den til, den viser også læste meddelelser i tråden)

Fra : Ivar

Dato : 18-10-05 13:54

Ivan V. Klattrup skrev:

> hmm det vil nu ikke helt som jeg vil.
> jeg vil se ulæste meddelelser
> de ulæste meddelelser skal trådes (hvis der er flere meddelelser i tråden)
> det skal kun være de ulæste meddelelser som ses i de tråde

Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Jeg tror ikke den kan.
Du kan evt spørge i MesNews' internationale gruppe (engelsk). Hvis
funktionen mangler kan det være, at Arnaud tager den med i næste
version.
Gruppenavn, server mm står nederst på Kom-godt-i-gang-siden.
Alternativt kan du vælge den franske nyhedsgruppe under Hjælp, og
derefter hente alle grupper på server.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 14:08

Ivar skrev:

> Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Jeg tror ikke den kan.

Det er vist også en speciel visning, men det er den visning jeg er vant
til at bruge i min foretrukne reader.

> Du kan evt spørge i MesNews' internationale gruppe (engelsk).

Jeg prøver at flikke et spørgsmål sammen på engelsk i løbet af de næste
dage (jeg er ikke så hurtig med det engelske), så må jeg/vi se om der
er en løsning på det.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk