Godt bridgeprogram ?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-10-05 22:42

Forslag til et "godt" bridge program søges.

Med "godt" menes der en eller flere af følgende features:

Billigt, eller i det mindste en "trial" udgave, så man kan se hvad man får.
Acol (bridgevejen) meldesystem
Variende styrke
Nemt at bruge for en "pc-mongol"
Dansk -eller mulighed for dansk sprogpakke, er en fordel men ikke krav.
Skal køre under XP, ingen behov for online/netværks spil.
Tutor/vejleder funktion.
Niveau: begynder/lettere øvet.

Spillet skal være et spil, men gerne lærerigt. Deciderede undervisningsspil
som nedenstående duer ikke.
http://www.dabrisoft.dk/dk/download.htm

Nogen forslag ?

Fra : Allan

Dato : 18-10-05 08:02

google er din ven :)
Måske det her var noget ?

http://www.dabrisoft.dk/dk/index.htm

Allan

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-10-05 12:32

"Allan" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> google er din ven :)
> Måske det her var noget ?
>
> http://www.dabrisoft.dk/dk/index.htm

[fra første indlæg]

Nej det var ikke noget.. tak for forslaget dog, men jeg havde prøvet min ven
google først.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-10-05 12:53

Sune Storgaard skrev:
> Forslag til et "godt" bridge program søges.

Prøv at tasge et kig på www.bridgebutikken.dk
- der kan du da se hvad der findes på markedet, som er godt nok til at de
vil sælge det. Bridge Baron 16 er i øvrigt lige udkommet, så det er måske
lidt fjollet at købe 15'eren nu.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-10-05 13:26

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil sælge det. Bridge Baron 16 er i øvrigt lige udkommet, så det er måske

Tak for linket, synes dog ikke just det bugner med oplagte emner..

I sektionen "danske pc-programmer" er der 12 fra dabrisoft som er
"udelukket",bridgeclass & trin for trin er også ren undervisning ser det ud
til, ligeledes med bridge for alle. Bridgemaster er der ikke meget
information om, deres hjemmeside er også nede, men den vil jeg da følge op
på.

Har selv prøvet bridge baron for nogle år siden og det så udemærket ud, men
til 600 kroner er den også diskvalificeret , måske den falder lidt når v.16
er ude ?

I den engelske liste med spil synes jeg generelt prislejet er højt, men det
er måske prisen for den slags spil ?