Andet multimedie
bentjuul 3670
Picture Package i CS2
Fra : enrico

Dato : 17-10-05 13:52

Nu har jeg siddet en halv formiddag for at komme i kontakt med Adobe,
og jeg kan heler ikke få adgang til deres hjælpeforum, derfor prøver
jeg her:

Jeg ville gemme en picture package indstilling med ene pasbilleder 3,5
x 4,5 cm. Nu bagefter kan jeg ikke finde de prædefinerede
indstillinger (som godt nok alle er i tommer), men de er væk.

Nogen, der har en ide om hvor de gemmer sig? Der burde være 20
indstillinger.

I øvrigt synes jeg, det er temmelig bøvlet at oprette disse pakker.

-enrico

Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services
** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
http://www.usenet.com

Fra : RoJo

Dato : 17-10-05 16:10

On 17/10/05 14:52, in article 8877l1lc0t6irq9uta60lcnqpnb5rfr20p@4ax.com,
"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> -enrico
>
> Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services
> ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **

Hej Enrico

Nu har jeg godt nok aldrig anvendt det før, men skal du ikke bare klikke på
"edit layout" inde I Picture pakage dialogboksen?? Der kan jeg endda også
ændre måleenheden til cm og mm.

Ellers så får du også nogle prædefinerede indstillingerne under layout,
hvis du ændrer I "Page size".

Mvh RoJo

Fra : enrico

Dato : 18-10-05 09:27

On Mon, 17 Oct 2005 17:10:08 +0200, RoJo
<Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

>Ellers så får du også nogle prædefinerede indstillingerne under layout,
>hvis du ændrer I "Page size".
>
>Mvh RoJo

Det har du sq ret i :)

Jeg havde fået lavet et ekstra 8x10" stylesheet, og de andre ligger
der stadig, når man ændrer page size.

Tak for det. Jeg arbejder videre med det :)

-enrico

F****** spam jeg ikke kan slippe af med