BF2 nye våben
Fra : ke

Dato : 16-10-05 20:55

Hvordan opgradere jeg mine våben, hvor høj rank skal man have?

Fra : BuFFerz

Dato : 16-10-05 21:27

første unlock er ved 500 point
http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Fra : ke

Dato : 17-10-05 16:31

Har 670 point og har ikke fået et nyt våben endnu :´(

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 18-10-05 02:04

ke wrote:
> Har 670 point og har ikke fået et nyt våben endnu :´(

Har du prøvet at joine en BF2 ranked server og derefter disconnecte og
lukke BF2 ned for så at starte det op igen. Ved mit første unlock skulle
jeg kun 69 over før jeg fik ranken (var så før 1.03 patchen hvor man
skulle op på 1000 for at få et unlock)da jeg fik det at vide
disconnected jeg, lukede BF2 ned og startede op igen og jeg fik et
screen med den ny rank samt derefter unlock af våben.

Hygge

AngelFire

Fra : ke

Dato : 18-10-05 09:40

Mange tak. Det virkede :D

Fra : John

Dato : 18-10-05 12:38

> Hvordan opgradere jeg mine våben, hvor høj rank skal man have?

Lige et tillægsspørgsmål, som du sikkert kan svare på - koster det noget (ud
over selve spillet), at skulle spille online?

Fra : BuFFerz

Dato : 18-10-05 12:56

> Lige et tillægsspørgsmål, som du sikkert kan svare på - koster det noget (ud
> over selve spillet), at skulle spille online?

Nej det er gratis at spille - når man først har købt spillet. :)

Fra : John

Dato : 18-10-05 13:13

> Nej det er gratis at spille - når man først har købt spillet. :)

Se så var det jo ligefrem værd at overveje, meeen jeg så det gerne nede i
omkring 300 kroner før jeg køber det Jeg har prøvet spillet og det er da
ganske underholdende.

Fra : Rene Lauritsen

Dato : 18-10-05 17:27

> Se så var det jo ligefrem værd at overveje, meeen jeg så det gerne nede i
> omkring 300 kroner før jeg køber det Jeg har prøvet spillet og det er
> da ganske underholdende.

Jeg har købt det i blockbuster til 299,- Det kan være de har flere.

Fra : John

Dato : 18-10-05 18:20

> Jeg har købt det i blockbuster til 299,- Det kan være de har flere.

Jeg har lige set på spilpriser.dk at den kan fåes helt ned til kr. 290 og
det er vel okay. "Desværre" kommer der jo snart en ny udvidelsespakke og så
skal man jo også købe den, for at være med på diverse servere så det er vel
en skrue uden ende?

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-10-05 20:18

"John" <j722sdfs3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så skal man jo også købe den, for at være med på diverse servere så det er

Kan fåes i Bilka (i hvart fald i Tilst) til 231,20 kr. Faktisk har de 20% på
rigtigt mange spil, hvis ikke alle.

Om man skal have udvidelsen, ved jeg ikke, men jeg tror ikke, at det bliver
nødvendigt. Det kommer vel an på om udvidelsen er så god, at folk ikke
gidder spille uden, eller hvad?

mvh Frank

Fra : Mich2

Dato : 19-10-05 12:07

> Kan fåes i Bilka (i hvart fald i Tilst) til 231,20 kr. Faktisk har de 20%
> på rigtigt mange spil, hvis ikke alle.

Det skulle du vel ikke have et link til? Jeg har været på Bilkas side men
kan ikke finde den. Jeg bor nemlig ikke i nærheden af en Bilka og vil derfor
tage tilbuddet med ned i El-Gianten og se hvad de siger.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-10-05 12:37

"Mich2" <mic.REMOVE.@removethis.com> skrev i en meddelelse

> Det skulle du vel ikke have et link til? Jeg har været på Bilkas side men
> kan ikke finde den. Jeg bor nemlig ikke i nærheden af en Bilka og vil
> derfor tage tilbuddet med ned i El-Gianten og se hvad de siger.

Jeg har ingen link. Jeg var i Bilka i Tilst i går og så tilbudet live

mvh Frank

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 19-10-05 04:39

John wrote:
> [...]
> skal man jo også købe den, for at være med på diverse servere så det er vel

Måske, jeg skal klart have det regner med jeg får det i føs'dags gave af
min bedre ½del, da det udkommer på min føs'dag. Anyway har set clip af
exp. special forces, samt hvad der er med af nye våben, køretøjer,
modeller etc og ser helt klart fedt ud, et af de nye våben vil sågar
vække Battlefield vietnam minder af dem der har gamet det.

Hygge

[C&B]AngelFire // AngelFire *KUK*

Fra : Brian Lund

Dato : 19-10-05 04:50

> [...]
> det er vel okay. "Desværre" kommer der jo snart en ny udvidelsespakke og

> skal man jo også købe den, for at være med på diverse servere så det er

Der er/var langt flere der spiller/spillede BF1942 end alle udvidelserne!
Heller ikke BF Vietnam bliver spillet så meget...

Såh, selvom du ikke køber udvidelsen er der stadigvæk masser at spille med!

Brian

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-10-05 12:58

John skrev:
> Lige et tillægsspørgsmål, som du sikkert kan svare på - koster det
> noget (ud over selve spillet), at skulle spille online?

Det koster ikke penge at spille BF2 online.

mvh
Jeppe Seidelin Dam