Hvad er den til?
Fra : Migger

Dato : 16-10-05 20:20

Hej NG

Jeg har en Suzuki Katana LC fra 98, den mangler en lille slange der går
mellem stellet og luftindtaget. Jeg har forhørt mig lidt et par forhandlere
og de kunne ikke svare mig, så jeg tænkte om nogen her kunne: Hvad er
meningen med at suge luften igennem stellet?

Mvh Migger

Fra : Sace

Dato : 17-10-05 16:47

Hej.

Jeg har en af de nye katana LC'ere, regner med at det er det samme med
hensyn til stel osv på de to modeller.

Som det er lavet på min, går slangen fra filter, gennem røret på
stellet og videre med en gummislange der ender under maskinen. Vil
gætte på at det er lavet for at få luften fra en sted med god
gennemstrømning, og luften er ikke påvirket af varmen fra motoren.

/Anders