OT... jeg beklager, men..
Fra : Grev Thomas

Dato : 15-10-05 22:56

Hej

Ja denne mail er desværre OT, men jeg kan ikke finde en nyhedsgruppe hvor
den kan passe ind så derfor prøver jeg her... beklager på forhånd

For et par dage siden så jeg på nettet at man kunne downloade et "program"
som kunne, går jeg ud fra, indstille ens fladskærm perfekt... Nu kan jeg
bare ikke lige huske hvad det hed det program... mener helt bestemt det
begyndte med W.

Er der nogen herinde som ved noget om det???

Mvh

Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-10-05 23:12

Grev Thomas wrote:

> [...]
> som kunne, går jeg ud fra, indstille ens fladskærm perfekt... Nu kan jeg
> bare ikke lige huske hvad det hed det program... mener helt bestemt det

Tænker du mon på PowerStrip?

Fra : Grev Thomas

Dato : 15-10-05 23:40

Grev Thomas wrote:

> [...]
> som kunne, går jeg ud fra, indstille ens fladskærm perfekt... Nu kan jeg
> bare ikke lige huske hvad det hed det program... mener helt bestemt det

Tænker du mon på PowerStrip?

Hej

Nej... det er/virker for advanceret...

Mvh

Thomas

Fra : Bruno

Dato : 16-10-05 00:40

Grev Thomas wrote:
> [...]
> som kunne, går jeg ud fra, indstille ens fladskærm perfekt... Nu kan jeg
> bare ikke lige huske hvad det hed det program... mener helt bestemt det

Prøv i dk.edb.hardware.skærm

Mvh

Bruno