CIV4 om 9 dage?
Fra : Nicolai

Dato : 15-10-05 21:35

Aldrig har jeg set så meget frem til et spil!

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-05 23:52

In article <4351680e$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Nicolai wrote:
> Aldrig har jeg set så meget frem til et spil!

Er der nogle reviews ? Hvilke områder skulle det overgå FreeCiv på ?

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-05 08:23

> Er der nogle reviews ? Hvilke områder skulle det overgå FreeCiv på ?

Kender ikke FreeCiv, men Sid Meier er uden for kategori, så jeg gider ikke
andet ;)

Mangler du reviews så kan google nok hjælpe med nogle tusind links...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-10-05 13:24

In article <4351ffbb$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Nicolai wrote:

> Kender ikke FreeCiv, men Sid Meier er uden for kategori, så jeg gider ikke
> andet ;)
>
> Mangler du reviews så kan google nok hjælpe med nogle tusind links...

Synes ikke Civ3 var det store. Alpha Centauri og FreeCiv (gratis clone af
Civ2 med mange forbedringer) er bedre IMHO.

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-05 16:21

> Synes ikke Civ3 var det store. Alpha Centauri og FreeCiv (gratis clone af
> Civ2 med mange forbedringer) er bedre IMHO.

Prøv civ3 conquests. Konge...

Fra : JL

Dato : 16-10-05 17:06

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> Aldrig har jeg set så meget frem til et spil!

Tjek lige:
www.civanon.org/movies/trailer.mov

Den er ALT for grineren!! *LOL*

Fra : John

Dato : 17-10-05 14:58

> Aldrig har jeg set så meget frem til et spil!

Jeg synes det var godt at spille på Amigaen - den gang hvor man ikke havde
netværksspil, men nu hvor alting er blevet realtime, så gider jeg ikke
rigtigt de der turnbased spil længere. Og jeg går ud fra, at Civ4 stadigt er
turnbased?

Et spil som jeg gerne så komme i en ny og bedre udgave var gode gamle Red
Alert og Command and Concouer (stavefejl).

Men hver sin smag

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-05 17:33

> [...]
> netværksspil, men nu hvor alting er blevet realtime, så gider jeg ikke
> rigtigt de der turnbased spil længere. Og jeg går ud fra, at Civ4 stadigt

Hvordan kan du sammenligne sådanne spil? Der er da charme ved begge?

> Et spil som jeg gerne så komme i en ny og bedre udgave var gode gamle Red
> Alert og Command and Concouer (stavefejl).

De kommer.

Fra : John

Dato : 17-10-05 18:38

> Hvordan kan du sammenligne sådanne spil? Der er da charme ved begge?

Jeg var ikke ude på at starte en religionskrig imellem turnbased og realtime
spil - rolig nu Det var lige så meget et spørgsmål om Civ4 også var
turnbased og det kan jeg så gætte mig til at det er.

> De kommer.

Er det noget du ved eller gætter på?

Fra : kasparu

Dato : 17-10-05 15:32

spiller meget Civ3 og det er et af de bedste strategi spil nogen sinde!

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-05 17:33

> spiller meget Civ3 og det er et af de bedste strategi spil nogen sinde!

Uden sammenligning.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-10-05 23:52

In article <4351680e$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Nicolai wrote:
> Aldrig har jeg set så meget frem til et spil!

Det releases den 21. oktober i UK, så amazon.co.uk shipper det den
19-10-2005. Så starten af næste uge er det her.