2x10 sælges
Fra : andersHJ

Dato : 15-10-05 18:26

2x10 nylakerede i mørkeblå, nye tankbånd, ny iso. manifold i 3/4"
sælges for prisen på manifold = 1500,- Trykprøvet 11/03. Ikke i O2
service.
Desuden sælges Mares Ruby - serviceret i 2005 og Mares Abyss, ny fra
2004 - pris for begge 2.500,-
Udstyret kan beses i Holte.
Anders Holm Jensen

Fra : hyden@oncable.dk

Dato : 17-10-05 11:13

Jeg kender én, som godt kunne være interesseret, hvis flaskesættet
ikke er solgt. Hvilken str. gevind er der i flaskerne? er det alm.
gevind (M25X2)?

Fra : andersHJ

Dato : 17-10-05 16:28

hyden@oncable.dk skrev:

> Jeg kender én, som godt kunne være interesseret, hvis flaskesættet
> ikke er solgt. Hvilken str. gevind er der i flaskerne? er det alm.
> gevind (M25X2)?
Nej som der skrevet står er gevindet 3/4" -

Fra : makrog

Dato : 19-10-05 15:12

Har jeg læst der korrekt, når jeg opfatter at prisen er 2500,- for begge
reg. set ?
I så fald vil jeg gerne købe dem.

Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : makrog

Dato : 19-10-05 15:12

Hej Anders

Jeg vil gerne købe dine regu. set. Vi er enige om at den samlede pris er
2.500,- ik' ?

Morten

Fra : makrog

Dato : 19-10-05 15:12

Hej Anders

Hvis dine regu.set ellers er pæne, og uden mangler, vil jeg da
gerne købe dem for 2500,-
Kan jeg kontakte dig direkte?

Morten

Fra : Kalle

Dato : 19-10-05 16:09

Hej Morten

Du virker interesseret
Tror bare det er pr. stk.

Ses vel i vandet en dag.

Casper

Fra : makrog

Dato : 20-10-05 07:04

Ja, hvorfor er mine besvarelser så lang tid om at komme op på
nyhedsgruppen ??
Troede jeg havde gjort noget forkert ! Så hellere en gang for meget, end
en gang for lidt.

Ja, vi ses vel snart, har bare hørt du bedst kan lide det varme vand
omkring Sharm.
Ved du i øvrigt hvor dybt det er dernede

Se

http://www.kandu.dk/