Cylinder fra T.Hansen
Fra : Highserver

Dato : 15-10-05 16:53

Hey

Scooter : Suzuki Katana.
Jeg har lige skiftet min udkørte orig. cylinder og stempel ud med et nyt sæt
fra T.Hansen og scooteren kører som lort

Dette er 2.gang jeg prøver dette, nu er det slut...... med standard cyller
fra Svansen.

Fremover bliver det en tuncylle der kommer på når jeg skifter.

Hilsen Jakob.

Fra : C.C

Dato : 16-10-05 06:49

Jamen så har du jo nok også lært at pris & kvalitet følges af. Jeg har selv
gjort mine dyre erfaringer med T.Hansen.
Så jeg køber originalt nu, gennem aut. forhandler. Godt nok lidt dyre somme
tider, men bedre i længden, og de er ikke blege for at bytte,eller lave en
ordning, hvis delen er defekt. Men jeg kan godt se, hvis det er tun du går
efter, så har du et problem.

Mvh.
C.C
Speedfight 2 LCE

Fra : Arne Jensen

Dato : 16-10-05 07:49

On Sun, 16 Oct 2005 07:48:57 +0200, "C.C"
<carsten.christoffersen@pc.dk> wrote:

> [...]
>ordning, hvis delen er defekt. Men jeg kan godt se, hvis det er tun du går

Jeg har aldrig haft problemer med cylinder/stempler fra hr. hansen
derimod er hans "styling" skrammel en tand for billigt.

Hvis det er noget tunet noget. Hvordan har lejerne i sådan en scooter
det? Har det fået olie nok?

En meget dyrekøbt erfaring for mit vedkommende er at når man brænder
et stempel pga. manglende olie..(for lidt olie i forhold til tuning
mv.?) Nye lejer pakringe mv.. Ærgelig, ærgelig. Er man heldig
overlever krumtappen.

mvh
arne

Fra : Carsten Lorenzen

Dato : 16-10-05 13:12

Du har tilkørt det hele?

--
Mvh.
Carsten Lorenzen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-11-05 20:03

Har du smurt stemplet ind i olie?!
Har du kørt cyllen og stempel til med få km/t i 100km?
Har du dyset karburatoren om til den nye cylle?
Jeg har ikke selv købt cylindre, men stempler i thansen, og jeg kan ikke
klage da.
80 kr for et godt uoriginalt stempel til en street magic, er sku noget bedre
end et originalt til 300

Cawdy aka Karsten N