Andet multimedie
GeForce mx440 128mb virker ikke som det sk~
Fra : Laurids.mj@gmail.com

Dato : 15-10-05 16:36

Jeg skiftede for nyligt mit gamle grafikkort ud med dette brugte
GeForce mx440 128mb. Jeg installerede en driver fra nvidia, og derefter
virkede det fint.

Her for et par dage siden, gik skærmbilledet fuldstændig i smadder,
da jeg startede et spil. Jeg har prøvet igen flere gange med samme
resultat. Desuden prøvede også at køre et andet spil, men det kunne
kun køre i en meget lav opløsning (sikkert 640x480).

Det underlige ved det er, at grafiken er helt i orden bortset fra
spillene (fx kan den sagtens køre 1024x768 på skrivebordet).

Har I nogen idéer om, hvad det kan skyldes??

På forhånd tak...

Mvh. Laurids.

PS. De nævnte spil kørte altså fint inden dette skete.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-05 17:55

Laurids.mj@gmail.com skrev:

>Jeg skiftede for nyligt mit gamle grafikkort ud med dette brugte
>GeForce mx440 128mb. Jeg installerede en driver fra nvidia, og derefter
>virkede det fint.

Det er ikke lige den rigtige gruppe til spørgsmål om grafikkort,
du har ramt.

Herinde drejer det sig om grafikprogrammer på computer, den
rigtige gruppe til spørgsmål om grafikkort er

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud