Udstyr i New York
Fra : Henning

Dato : 15-10-05 15:59

Da jeg står for at skulle en tur til N.Y. ville jeg høre, om der var
erfaringer fra Manhatten-området mht. billigt udstyr?
Jeg søger specifikt to ting - interface til min Suunto Cobra samt
undervandshus til mit Sony digitalkamera, MPK-WA.
Kan det lade sig gøre at bestille over nettet og få leveret til
hotellet, eller skal jeg opgive det på forhånd? Kamerahuset har jeg
fundet til 135$, under halv pris af hvad det koster i Europa.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 15-10-05 16:24

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> undervandshus til mit Sony digitalkamera, MPK-WA.
> Kan det lade sig gøre at bestille over nettet og få leveret til

Heldige asen En af de mest populære dykkerbutikker er
http://www.leisurepro.com
Om man kan få leveret på hotellet ved jeg ikke.

Allan Hansen

Fra : HKN

Dato : 15-10-05 16:31

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
> Da jeg står for at skulle en tur til N.Y. ville jeg høre, om der var
> erfaringer fra Manhatten-området mht. billigt udstyr?

Tal med Larry fra www.scubatoys.com han får sendt varene til dit hotel,
direkte fra leverandørene. Han skaffer også de varer du ikke finder på
hans
hjemmeside (som regel).

Jeg har handlet med ham flere gange, når jeg har været i US. Han matcher
også alle priser, hvis du finder dem billigere andetsteds på nettet.

Jeg mener at www.leisurepro.com har en fysisk shop i NY, og de har også
gode
priser. Deres leverance via nettet er dog ikke altid lige hurtige.

God tur

-Henrik

It has removed 23 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Esben Sick

Dato : 16-10-05 08:07

Hej Henning.

Leisurepro ligger på 18. gade. Udefra ser butikken ikke ud af meget så hold
godt øje med husnumrene. Ligenedenunder ligger en fotobutik som også har
undervandshuse. Man går ind i opgangen og tager elevatoren til butikken.

Vær opmærksom på at de er jøder så de har lukket om lørdagen men åbent om
søndagen.

God tur!

Mvh Esben

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 19-10-05 07:34

Hej Henning!
Jeg købte et undervandshus til mit Sony kamera gennem www.Amazon.com og fik
det sendt til hotellet da min bror skulle på kursus i Florida. Så undgik han
at bruge sin fritid på at lede efter et undervandshus til mig. Det gik
rimelig let og der var mange penge at spare.
Jeg snakkede dog først med hotellet for at høre om det kunne lade sig gøre.
Man skal være opmærksom på at der er flere netbutikker i US der ikke tager
mod europæiske VISA kort. Derfor brugte jeg Amazon.
Held og lykke, god tur
Morten