Sindsyg hastighed i FIFA på bærbar
Fra : Pippen

Dato : 15-10-05 11:12

Jeg har en Dell Latitude 610 1,6Ghz Pentium M med 1Gb Ram. Når jeg forsøger
at spille Fifa 2005 går det vanvittigt hurtigt så det er umuligt at følge
med - Det er som om der er en hardware fejl eller lignende.
Er der nogen der har en løsning på det????

/Per

Fra : Arcana Dragon

Dato : 15-10-05 18:46

"Pippen" <perapollo@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> umuligt at følge med - Det er som om der er en hardware fejl eller
> lignende. Er der nogen der har en løsning på det????

Køb en P60'er?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Max

Dato : 15-10-05 18:53

Hej Per

> Er der nogen der har en løsning på det????

Nej, men det er sgu sjælendt at nogen klage over at
deres PC er for hurtig :)

Mvh Max

Fra : Anders

Dato : 15-10-05 19:05

> [...]
> at følge med - Det er som om der er en hardware fejl eller lignende.
> Er der nogen der har en løsning på det????

Hej
Har selv samme problem, det er samme historie med Madden, det går
LYNhurtigt, ligesom når man spoler i en film. Det er uspilleligt.

Jeg har en Acer Aspire med Centrino 1.5 GHz og Ati Mobility 9700 64mb.

/anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-05 23:55

In article <435144b0$0$120$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Anders wrote:

> [...]
> LYNhurtigt, ligesom når man spoler i en film. Det er uspilleligt.
>
> Jeg har en Acer Aspire med Centrino 1.5 GHz og Ati Mobility 9700 64mb.

I skal slå alt powersave fra CPU'en fra. Problemet er, at når programmet
starter, så kører det nogl venteloops og timer dem. Det sker mens
CPU'en ikke har noget at lave, og er droslet ned.

Når i så spiller kører CPUen dobbelt så hurtig, og timing loops
bliver derfor kørt på den halve tid.

Fra : Arcana Dragon

Dato : 16-10-05 00:18

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i
meddelelsen news:slrndl3256.72.povlhp@ip103.home.terminal.dk:

> I skal slå alt powersave fra CPU'en fra. Problemet er, at når

Hvad størrelse fastnøgle skal man bruge til det?

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-10-05 00:34

Arcana Dragon wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i
> meddelelsen news:slrndl3256.72.povlhp@ip103.home.terminal.dk:

> Hvad størrelse fastnøgle skal man bruge til det?

*lol*

...du tar' bare en 12-7'er og så gir du den lige en vinkeldrejning op på
overforliggeren..

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Uni Bull

Dato : 17-10-05 09:19

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> *lol*
>
> ..du tar' bare en 12-7'er og så gir du den lige en vinkeldrejning op på
> overforliggeren..

....ikke "bare"...

Du glemmer den har links-gevind
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Frost

Dato : 15-10-05 21:23

"Pippen" <perapollo@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> med - Det er som om der er en hardware fejl eller lignende.
> Er der nogen der har en løsning på det????

Der findes nogle programmer der kan sløve en maskine's CPU, så det kan være
du skal have fat i sådan et. CPUKiller og MoSlo er to navne jeg lige
umiddelbart kan huske... Det sidste er dog mest beregnet til gamle DOS-spil,
mener jeg.

Fra : Cantona

Dato : 20-10-05 17:14

Jeg har en lignende oplevelse med min bærbar......billedet kører fint her
med kommentatorlyden og musikken på Fifa 06 og NHL 06 går vanvittig hurtigt,
lyder som en blandning mellem Anders And på speed og Magnus Tagmus.

Kender I til den ? Og er der evt. en løsning ?

Fra : Kasper Aae

Dato : 21-10-05 12:57

On Thu, 20 Oct 2005 18:14:13 +0200, "Cantona"
<kim_ludvig@(fjerndette)hotmail.com> wrote:

> [...]
>lyder som en blandning mellem Anders And på speed og Magnus Tagmus.
>
>Kender I til den ? Og er der evt. en løsning ?

Har du prøvet at opdatere lydkort-driveren?

--
Kasper Aae

Fra : Cantona

Dato : 21-10-05 20:49

Nix - men jeg slog "powerplay" funktionen fra på mit skærmkort og det løste
så problemet.