WOW guest pass
Fra : Kenneth og Nina

Dato : 15-10-05 07:55

hejsa jeg har lige købt WOW men min guest pass key virker ikke så derfor
ville jeg spørger om der er nogen der ligger inde med sådan en.

på for hånd tak

hilsen

Kenneth

Fra : Vicit

Dato : 15-10-05 08:59

Hej Kenneth

Prøv at ringe til Blizzard med denne link
https://www.wow-europe.com/en/support/phonebilling.html
De snakker dansk så det er ikke noget problem og det koster
heller ikke noget, da det er et 80 nummer.

Mvh

Vicit

See you in the game !!!

Fra : Kenneth og Nina

Dato : 19-10-05 05:35

hejsa

det er lige meget med det guess key. jeg har købt spillet i bilka for 231,-
det er rimlig billigt synes jeg men tak ellers..

Kenneth