Hvor køber i pc spil?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-10-05 20:41

gerne danske steder og online
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-05 21:06

"sniper_Nolight" wrote

> gerne danske steder og online

http://www.softfair.dk
http://www.amazon.co.uk

- Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-10-05 21:45
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 14-10-05 22:19

Tjek http://www.proshop.dk

Har kun handlet der een gang. Modtog spillet i dag, overførte pengene i går!
Sådan skal det gøres.

Ellers tjek www.spilpriser.dk

www.blockbuster.dk har også tit nogle ret gode priser på spil.

Der er i hvert tilfælde ingen af det tidligere indlæg der imponerer med
prisen. Der er samme pris hos amazon.co som hos de fleste DK forhandlere, og
så kommer porte jo oveni. Derudover er det vel stadig "bedre" at holde
pengene i DK?

/Jasper

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-05 22:35

"Jasper Ahrensbach" wrote

> Der er i hvert tilfælde ingen af det tidligere indlæg der imponerer med
> prisen. Der er samme pris hos amazon.co som hos de fleste DK forhandlere,

Amazon har tit ældre spil til en rimelig pris

> og så kommer porte jo oveni.

Softfair lægger ikke porto på!

> Derudover er det vel stadig "bedre" at holde pengene i DK?

Nope

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 15-10-05 00:14

> Softfair lægger ikke porto på!

Tilgengæld koster deres spil ca 50 kr mere end hos andre
(de spil jeg har set på)
Sammenlignet på spilpriser.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-10-05 08:19

"BuFFerz" wrote

> Tilgengæld koster deres spil ca 50 kr mere end hos andre
> (de spil jeg har set på)
> Sammenlignet på spilpriser.dk

Hvilken type spil?

Det har typisk være premiere spil jeg har købt igennem softfair og et spil
ad gangen
Fx advent rising - 329

Softxchange 314 - Coolshop 314
(spilpriser.dk)

Ældre spil køber jeg igennem amazon og typisk flere ad gangen

PS kik også på boxgame.net
Det ser ud til at de sælger premierespil uden fragt (sikkert for at få salg)

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 15-10-05 18:31

Ud af 3 titler bestilt på coolshop har jeg kun modtaget 1!..
der handler jeg _aldrig_ igen. om de så sælger alt for 50 kr...

Nå men tilbage til tråden...
Ja jeg køber de fleste af mine spil/dvd mm. hos softexchange! de er top
nice!

Og ellers chekker jeg bare spilpriser.dk, vælger den billigste inkl
fragt (bare ikke coolshop) og så køber jeg.

Boxgame kan jeg også kun sige gode ting om. :)

/B

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-10-05 18:52

BuFFerz wrote:
> Ud af 3 titler bestilt på coolshop har jeg kun modtaget 1!..
> der handler jeg _aldrig_ igen. om de så sælger alt for 50 kr...

Er de evt. i restordre el.lign.? Har du skrevet til dem? Har du betalt for
mere end du har modtaget?

> Nå men tilbage til tråden...
> Ja jeg køber de fleste af mine spil/dvd mm. hos softexchange! de er
> top nice!

Ja, de er helt fine. Boxgame har jeg ikke prøvet endnu.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-10-05 23:02

"Jasper Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så kommer porte jo oveni. Derudover er det vel stadig "bedre" at holde

Selvfølgelig. Det er da med at støtte de danske butikker, importøren
og staten.

Jeg tjekker på spilpriser, hver gang jeg skal købe spil.
Tager dem der er billigst. Har aldrig haft problemer med
nogle af dem. Ja ok...betafon holder jeg mig fra da de ikke
svarer på deres email.

/Kenneth Iversen

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-10-05 22:25
Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-10-05 23:32

> http://www.coolshop.dk/catalog/

der har jeg lige bestilt F.E.A.R. - god pris

tak for de gode links!

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 15-10-05 10:05

On Fri, 14 Oct 2005 23:24:50 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> http://www.softxchange.dk/

Der køber jeg også spil, men det irriterer mig godt nok at f.eks.
listen over "Nye udkomne PC spil" altid indeholder en masse spil, der
endnu ikke er udkommet.

Venligst
Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-10-05 10:32

Thomas Finnerup wrote:

> Der køber jeg også spil, men det irriterer mig godt nok at f.eks.
> listen over "Nye udkomne PC spil" altid indeholder en masse spil, der
> endnu ikke er udkommet.

Hvorfor ikke skrive en mail til dem og gøre opmærksom på problemet?

Fra : kasparu

Dato : 16-10-05 10:18