Skærme
Fijala 3554
Fyldt med røde prikker på LCD skærm
Fra : Niels

Dato : 14-10-05 19:46

Hej i gruppen.

Jeg har en 2-3 år gammel ORION 17 " LCD skærm. Ellers kun 1 pixelfejl. Lige
pludselig har jeg fået røde prikker mange steder på skærmen. Hvis jeg ex. er
i eksplorer - og kigger på billeder - så følger prikkerne med i billderne
når jeg ex køre siden op og ned. Hvad sker der?????

Har prøvet at ned og opgrader mit skærmkort med nvidia driver - intet
hjælper.

Nogen forslag - har ikke prøvet at sætte skærmen op hos en anden!!

Niels

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 15-10-05 09:53

"Niels" <violvej@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælper.
>
> Nogen forslag - har ikke prøvet at sætte skærmen op hos en anden!!

Hej Niels

Når prikker følger billederne, så er det i hvertfald ikke døde pixels

Prøv allerførst skærmen på en anden PC - eller omvendt

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 17-10-05 06:24

"Niels" <violvej@ofir.dk> writes:
> [...]
> i eksplorer - og kigger på billeder - så følger prikkerne med i billderne
> når jeg ex køre siden op og ned. Hvad sker der?????

Lyder som om du er kommet til at køre med 256 farver.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl
http://consult-perl.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 16:19

Niels wrote:
> [...]
> hjælper.
>
> Nogen forslag - har ikke prøvet at sætte skærmen op hos en anden!!

Det er RAM'ene på dit grafikkort som nok er klar på at stryge til
skrald, eller selve chippen... men er ret sikker på at du snart skal
investere i nyt. er kølingen af grafikkortet evt. stået af/blevet dårlig?