CPI Kickstarter fjeder.....
Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 14-10-05 07:17

Hejsa - prøver desperat at få lavet min kones CPI , har skiftet kickstarter
aksel og gribehjul ,men nu kan jeg &%¤#"&%¤ ikke få den fjeder på plads
igen...nogen der har et godt tip til hvordan...eller måske en
tegning/billede af det?

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : Kion L.

Dato : 14-10-05 12:44

skruetrækker en en 7-9mm top på, så toppen hen over den der lille pind der
stikker op8den der holder fjedren i spænd. so så lidt muller.. så sidder
den som den skal.

Fra : hr

Dato : 14-10-05 14:47

ja pyha
vi knoklede med det i en time.
mosle mosle mosle og så var den der pyha.
har ingen gode råd. tang og skruetrækker og muller

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 18-10-05 06:38

Hejsa - yeps - lige det der skulle til samt en go´skruestik til at holde
skjoldet i , så lykkedes det!