Andet multimedie
4 billeder til 1 stort
Fra : Brian Knudsen

Dato : 13-10-05 20:51

Hej

Jeg har 4 billeder på min computer som jeg skal havde sat sammen til 1
stort.. Er der nogle som kan fortælle mig hvilke program som er det
bedste til det.. og hvordan man gør..

Brian
Brian Knudsen

BRUTAL - Now your playing with power

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-10-05 11:40

> [...]
sammen til 1
> stort.. Er der nogle som kan fortælle mig hvilke program som

Hvis billederne skal sammensættes horisontalt:
www.panoramafactory.com

Hvis billederne skal sammensættes både horisontalt og vertikalt:
http://www.tawbaware.com/ptasmblr.htm

Lars

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-10-05 15:41

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.panoramafactory.com
>
> Hvis billederne skal sammensættes både horisontalt og vertikalt:

++++++++++++++++++
Panoramafactory kan både horisontalt og vertikalt det kræver bare man køre
dem igennem af flere gange.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-05 08:55

On Fri, 14 Oct 2005 12:40:15 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:

> [...]
>www.panoramafactory.com
>
>Hvis billederne skal sammensættes både horisontalt og vertikalt:

Man beehøver ikke betale for det...:)
IrfanView kan både vertikalt og horisontalt...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 17-10-05 10:20

> Man beehøver ikke betale for det...:)
> IrfanView kan både vertikalt og horisontalt...

Som jeg forstår Irfanview, så sætter den blot billederne sammen
efter hinanden. Fordelen ved de andre programmer er, at
programmerne automatisk finder rette overlap og danner eet stort
sammensat billede. Det kan jeg ikke få Irfanview (ver 3.97) til -
kan du?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 12:18

On Mon, 17 Oct 2005 11:19:52 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"

> [...]
>programmerne automatisk finder rette overlap og danner eet stort
>sammensat billede. Det kan jeg ikke få Irfanview (ver 3.97) til -

Nej, det kan IV ikke, men jeg forstod heller ikke på oprindelige
spørger, at det var det han ville...
Men det er jo smart med dit program, hvis man skal have lavet et 180-360
gr. panoramabillede...:)