Skærme
Fijala 3554
Ang. vægophæng
Fra : Thomas G

Dato : 13-10-05 20:33

Hey NG.

jeg er ved at undersøge hvilke former for vægophæng der findes.
Jeg kunne godt tænke mig at finde et vægophænd der der har følgende
funktionalitet:

1) et vægbeslag der kan bære om til 19 tommer.
2) have en horisontalt drejeled helt inde ved vægbeslaget.
3) have en foldeud arm på en 30 - 40 cm. (gerne med mere end 1 led)
4) i det sidste led inden skærmen skal den også kunne dreje horisontalt
5) ved skærmbeslaget skal den kunne tilte ca. +-20 grader.

Nogen der ved om der findes sådan et beslag? eventuelt hvad det koster? et
link?

Håber nogen kan/gider hjælpe mig.

Mvh. Thomas

Fra : Th Frydensberg

Dato : 14-10-05 12:36
Fra : Thomas G

Dato : 14-10-05 15:55

> http://medieterminalen.dk/index.php?cPath=422_424

tak.

fandt denne...:
Vogels EFW1020
bare den dog ikke var så dyr...

Fra : Argh

Dato : 02-11-05 14:25

"Thomas G" <alt-mail@FJERNtunet.dk> skrev i en meddelelse

> tak.
>
> fandt denne...:
> Vogels EFW1020
> bare den dog ikke var så dyr...

Thomas

Jeg har på loppemarked købt et vægophæng til fjernsyn (5 kr) og tilrettet
dette med en nedstryger og svejset en plade der passer på. 1 times arbejde
og det virker fint.

L8r
AA

Fra : Thomas G

Dato : 02-11-05 16:22

> Jeg har på loppemarked købt et vægophæng til fjernsyn (5 kr) og tilrettet
> dette med en nedstryger og svejset en plade der passer på. 1 times arbejde
> og det virker fint.

Det var faktisk en rigtig go ide.. havde jeg slet ikke tænkt på.. tak

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 02-11-05 17:02

Ellers prøv dit lokale lavpris byggemarked, har set ophæng i reklamer til
200-300 kr.