Divelog og decoplanner til Pocket PC
Fra : KC

Dato : 13-10-05 18:58

(jeg har vist spurgt før uden svar så jeg prøver lige igen)

Kender nogen til decoplanner til Pocket PC eller måske en brugbar divelog?

KC

Fra : Jan Birk

Dato : 14-10-05 05:47

> Kender nogen til decoplanner til Pocket PC eller måske en brugbar divelog?

Til deco: http://www.hhssoftware.com/v-planner/

/Jan

Fra : Poul Olesen

Dato : 14-10-05 08:44

Jeg har en Uwatec dykkercomputer og kan derfor bruge deres TravelTrak
til at hente dyk fra computeren over på Pocket PC og indstille
computeren f.eks. til Gauge mode. Uwatec bruger infrarød forbindelse og
programmerne er til gratis download på deres hjemmeside.
http://uk.uwatec.com/software/software_traveltrak_ce.asp

Jeg bruger Gap-Lite som decompressions planlægning på Pocket PC.
http://www.gap-software.com/products/gap_products/gap-pocketpc.html

En af mine dykkermakkere bruger V-planner og der er næsten ingen forskel
mellem V-Planner og Gap-Lite i planerne (Gap-Lite har en underlig ting
hvor bundtiden angives uden tid fra overflade til bunden). Begge
produkter koster lidt (€43 og €49).

Poul