Medal Of Honor - Pacific Assault installat~
Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 12:16

Hejsa.

Jeg formatterede lige min computer igår, for det trængte den sku godt nok
til

Nå men jeg gik så igang med at installere mine spil igår aftes, men da jeg
kom til ovenstående (MOH - PA) så ville den ikke installere

Når jeg sætter DVD'en i maskinen kommer "setup" menuen frem, hvor jeg kan
vælge mellem "Play, Install, Readme File, Uninstall og Quit" (ved ikke lige
om der er flere). Nå men når jeg så vælger "Install" så sker der absolut
ingenting, og et par minutter efter (2-3 minutter ihvertfald) så fryser hele
computeren faktisk, pånær musen. Altså jeg kan godt bevæge musen, men kan
ikke "vælge" nogle ting eller noget som helst. Selvom jeg tager DVD'en ud,
så sker der ingenting :(

Har også prøvet at manuelt gå ind på DVD'en i SETUP og vælge SETUP, men der
fryser den også ligeså snart man kommer ind i det bibliotek !

Det skal så siges at det _IKKE_ er DVD'en der er noget i vejen med, for har
lige prøvet den på min kærestes computer, og der vil den fint installere
o.s.v.

Hvad kan fejlen være ?

Jeg kører med Win XP UK Pro Edition med SP2.

Min comp: AMD 3000+ mhz
512 MB DDR ram
GeForce 6200SE med 256 MB ram

-Ronnie

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 12:27

Dopedog wrote:
> [...]
> kan godt bevæge musen, men kan ikke "vælge" nogle ting eller noget
> som helst. Selvom jeg tager DVD'en ud, så sker der ingenting :(

Har du noget emuleringssoftware installeret/kørende? Såsom CloneCD,
Alcohol120%, Daemon Tools? Jeg har selv oplevet at det kan drille under
installation af visse spil. Slå softwaren fra eller afinstaller. Når spillet
er installeret kan du installere den anden software igen, og så burde det
hele virke optimalt igen.

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 12:30

> [...]
> installation af visse spil. Slå softwaren fra eller afinstaller. Når
> spillet er installeret kan du installere den anden software igen, og så

Jeg har Daemon Tools ... Prøver lige :)

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 12:44

> Jeg har Daemon Tools ... Prøver lige :)

Har lige prøvet at afinstallere det . Hjalp desværre ingenting ... Samme
resultat :-\

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 12:52

Dopedog wrote:

> Har lige prøvet at afinstallere det . Hjalp desværre ingenting ...
> Samme resultat :-\

Har du andet lignende software installeret? Alle virtuelle drev er væk? Kan
ses i Stifinder. Måske driller drevet lidt? Jeg ville prøve med drevet fra
din kærestes computer.

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 16:44

> Har du andet lignende software installeret? Alle virtuelle drev er væk?
> Kan ses i Stifinder. Måske driller drevet lidt? Jeg ville prøve med drevet
> fra din kærestes computer.

Har jeg også prøvet ... Samme resultat på min computer :-\ Meget mystisk ...
ALLE andre spil bliver installeret OG virker fint, men MOH:PA VIL bare ikke
installeres !

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 17:11

Dopedog wrote:
> Har jeg også prøvet ... Samme resultat på min computer :-\ Meget
> mystisk ... ALLE andre spil bliver installeret OG virker fint, men
> MOH:PA VIL bare ikke installeres !

Og du er _helt_ sikker på at du ikke har andet emulerings- og
brændersoftware installeret? CloneCD og Alcohol120% er de mest nærliggende.

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 17:41

> Og du er _helt_ sikker på at du ikke har andet emulerings- og
> brændersoftware installeret? CloneCD og Alcohol120% er de mest
> nærliggende.

100%. Har faktisk kun Firewall og AntiVirus installeret lige nu (+ MSN)
eftersom jeg jo, som sagt, formatterede igår ...

Sidst jeg havde spillet installeret der havde jeg dog også Daemon
installeret (er 100% sikker) så tror nu heller ikke det er det der er
problemet (selvom jeg jo HAR prøvet med det afinstalleret).

Ved dog ikke hvad problemet kan være ... Synes dog også at det er mærkeligt
når jeg, som jeg skrev :

""Har også prøvet at manuelt gå ind på DVD'en i SETUP og vælge SETUP, men
der fryser den også ligeså snart man kommer ind i det bibliotek !"".

Har aldrig været ude for noget lignende og gider virkelig ikke formattere
igen, men det må jo nok ende med :-\

-Ronnie

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 17:47

Dopedog wrote:
> Har aldrig været ude for noget lignende og gider virkelig ikke
> formattere igen, men det må jo nok ende med :-\

Mja, jeg synes også jeg er lidt blank lige nu....

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 17:49

> Mja, jeg synes også jeg er lidt blank lige nu....

.... ja ... Men tror nu bare jeg lader være med at spille det spil. GIDER
ikke til at installere alle de andre spil én gang mere o.s.v. o.s.v.

Men tak for svarene. Desværre hjalp det jo dog ikke, men thanks anyway

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-10-05 17:54

Dopedog wrote:
> Men tak for svarene. Desværre hjalp det jo dog ikke, men thanks
> anyway

Tja, lidt ærgerligt at der ikke kunne findes en løsning Eller måske du
kunne "få lov" til at spille det på din kærestes computer (spørger han og
kryber i flyverskjul...)?

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-05 18:00

> Tja, lidt ærgerligt at der ikke kunne findes en løsning Eller måske du
> kunne "få lov" til at spille det på din kærestes computer (spørger han og
> kryber i flyverskjul...)?

Det var også en mulighed, ja, men nu er hendes jo ikke lige så hurtig som
min såeh .....

Fra : Moses

Dato : 14-10-05 10:50

Når nu du er sikker på at det ikke er DVD'en der er noget galt med, kunne
det jo være dit drev som ikke virker ordentligt.
Prøv at bytte drev med det fra din kærestes computer

Moses

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-05 10:58

> Når nu du er sikker på at det ikke er DVD'en der er noget galt med, kunne
> det jo være dit drev som ikke virker ordentligt.
> Prøv at bytte drev med det fra din kærestes computer
>
> Moses

Tja, jeg har prøvet det på begge mine DVD drev, så ville være lidt mystisk
hvis begge drev var gået i stykker på samme måde