Andet multimedie
bentjuul 3670
Editere grafik fra pdf-fil?
Fra : Linnea

Dato : 12-10-05 20:43

Jeg har en veninde som har brug for at kunne rette i noget grafik i pdf-fil.
Umiddelbart har jeg sagt, at det kun vil være tekst som man kan gøre det
med, men hun mener at have set et program, hvor man også kan rette i selve
grafikken. Ville f.eks. selve Writeren kunne bruges til det? Eller findes
der andre relevante programmer, som jeg kan anbefale hende?

Mvh Anette

Fra : Kajo

Dato : 12-10-05 22:54

"Linnea" skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller findes der andre relevante programmer, som jeg kan anbefale hende?

Der eneste program jeg kender til det formål, er Adobe Acrobat, men det er
jo et ret bekosteligt program.

--
mvh kajo

Fra : Asboe

Dato : 13-10-05 15:49

Linnea skrev i <434d670b$0$38730$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> [...]
>grafikken. Ville f.eks. selve Writeren kunne bruges til det? Eller findes
>der andre relevante programmer, som jeg kan anbefale hende?

Photoshop og Illustrator kan det!

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Frank Larsen

Dato : 13-10-05 22:15

Frank
"Asboe" <bo@eobsa.net> skrev i en meddelelse

> Photoshop og Illustrator kan det!
Det er ganske rigtigt at de nævnte programmer kan gøre det men det er under
den forudsætning af at Acrobat filen ikke er beskyttet imod rettelser eller
lignende.
Frank