hmmm
Fra : KLAUS BERGH SVENDSEN

Dato : 08-01-01 22:12

Nu er jeg ved at blive skør
Jeg har en athlon 900 mhz
128 mb ram
riva tnt 2 pro

jeg har hele tiden haft en 3d mark test på 2300
nå, jeg installere VIA drivere, ydelsen stiger til 2750
jeg afinstallere win Me og installere win 98 ydelsen er nu steget til 3119
prøver så testen i win Me stadig 3119

Men såå, prøver jeg nu igen efter masinen har kørt 1½ time og nu er ydelsen
igen nede på 2300.

Hvad sker der!!

hilsen

klaus

Fra : lLaggi

Dato : 09-01-01 09:06

jeg havede det samme problem i starten jeg bruger win98ce og det vistesig
at det var overheating på mit grafik kort
mit kort blev varmt..Meget varmt
jeg løste problemet med at sætte en blæser til at køle mine pci og agp kort
ned

mit sytem

Ep 8kta+
700hz