repost.... elproblem på peugeot speedfigth
Fra : jacob

Dato : 11-10-05 14:35

HEJ -Ng.

Jeg har spurgt før men projektet gik lidt i stå .....

Min peugeot blev malet og der efter vil den ikke lyser eller blinke (
blinkelysende lyser konstant), men hornet hyler når man trykker og motoren
starter på kickstarteren første gang....
'jeg har skiftet strømregulatoren ( den nede ved batteriet) og de to
"jern-dimser ( under frontskjoldet) og jeg har tjekket for dårlige
forbinelser......

HJÆLP....
MVH
Jacob

Fra : jacob

Dato : 21-10-05 11:15

"jacob" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'jeg har skiftet strømregulatoren ( den nede ved batteriet) og de to
> "jern-dimser ( under frontskjoldet) og jeg har tjekket for dårlige

HEHE nu er problemet LØST.....

Fra : Henning Lund

Dato : 21-10-05 17:23

jacob <jjo@stofanet.dk> skrev:

> HEHE nu er problemet LØST.....

For at hjælpe andre i en lign. situation var det så ikke smart at
fortælle om løsningen?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : jacob

Dato : 16-11-05 16:54

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> For at hjælpe andre i en lign. situation var det så ikke smart at fortælle
> [...]

JO undskyld forsinkelsen...
Det var såmænd bare en løs forbinelse ved forpæren.... men hvordan det kan
lave så meget ravage fatter jeg ikke...

MVH
Jacob