Hotel Rabat hæfte i Florida
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-05 13:06

Sidst jeg var i Florida (1997), kunne man bla hos Denny's, McDonalds
osv finde et magazine fuld af hotel discounts i hele Florida. Jeg ved
at de havde en hjemmeside, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad
hverken magasinet, eller hjemmesiden hed.
Er der nogen der har et bud? Har googlet på discounts, hotels osv,men
uden resultat.

mvh Falcon

Fra : Ole Damgaard

Dato : 11-10-05 16:37
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-05 17:33

"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

> Sidst jeg var i Florida (1997), kunne man bla hos Denny's, McDonalds
> osv finde et magazine fuld af hotel discounts i hele Florida. Jeg ved
> at de havde en hjemmeside

KLIP><><>

Prøv også www.roomsaver.com

MVH Martin

www.florida-usa.dk er måske også et kig værd

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 23:09

On Tue, 11 Oct 2005 18:33:12 +0200, "Martin T." <webmaster [at]
florida-usa [dot] dk> wrote:

>"Falcon" <falcon1atemaildotdk> skrev i en meddelelse

>KLIP><><>
>
>Prøv også www.roomsaver.com
>
>MVH Martin
>
>www.florida-usa.dk er måske også et kig værd

Desværre, så var det ingen af de to jeg tænkte på. Jeg havde bla
bestilt et hæfte med hotecoupons som jeg så fik sendt her til DK uden
problemer, og vi kunne så planlægge vores motelophold allerede inden
vi kom til Florida.Men det var som sagt i 1997, så hæftet(og
webadressen) er forlængst smidt ud.

mvh Falcon

Fra : Kristian

Dato : 12-10-05 23:39

Falcon <falcon1atemaildotdk> wrote:

> [...]
>problemer, og vi kunne så planlægge vores motelophold allerede inden
>vi kom til Florida.Men det var som sagt i 1997, så hæftet(og

Jeg kom til at tænke på en der hed www.exitguide.com eller noget i
den retning, men jeg kan ikke få linket til at virke nu.

Kristian

Fra : Anette

Dato : 13-10-05 00:10

"Falcon" <falcon1atemaildotdk>

Jeg tror jeg kunne have sådan et hæfte liggende et eller andet sted (fra
2003). Kigger lige i morgen....! (hov, senere i dag kan jeg se det
bliver...)

Antte

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 22:07

On Thu, 13 Oct 2005 01:09:52 +0200, "Anette" <as@noway.not> wrote:

> [...]
>> >
>Jeg tror jeg kunne have sådan et hæfte liggende et eller andet sted (fra
>2003). Kigger lige i morgen....! (hov, senere i dag kan jeg se det

Hej Anette

Det ville da være herligt hvis du kunne finde den, så er der
garanteret en webadresse i den som jeg kan bruge

mvh Falcon