Q: Billigste flybilletter til Orlando, FL.
Fra : Højby

Dato : 11-10-05 07:13

Hvor finder man de billigste fly-billetter til Orlando.

Kan flyve fra Danmark, Sydsverige eller Hamburg.

Lars.

Fra : Mads ST

Dato : 11-10-05 07:41

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man de billigste fly-billetter til Orlando.
>
> Kan flyve fra Danmark, Sydsverige eller Hamburg.
>
> Lars.
Hej Lars.

Der er to sider jeg vil anbefale:

Hvis du vil flyve fra Danmark: http://www.flyrejsen.dk
De sammenligner priser fra ni forskellige internetbureauer og flyselskaber.
Hver af udbyderne kommer op med deres billigste pris for en billet på de
datoer, du har valgt, og så kan du se, hvem der er billigst. Nemt og
hurtigt!

Hvis du vil flyve fra Tyskland: http://www.ars-flugreisen.de/
Ikke det samme overblik som den danske side, men rigtig gode online priser.

Sverige kan jeg ikke lige gennemskue, men der er sikkert en, der har et godt
tip derude!

Rigtig god tur!

Fra : Claus Vitting

Dato : 11-10-05 14:43

Hej Lars,

jeg har lige haft brug for at komme billigt hjem fra USA, hvor jeg med stort
held brugte www.expedia.com. Jeg gav 591 USD svarende til ca. 3.750,- hvor
en dansk billet kostede mellem 7.500,- og 10.000,-.

Har i øvrigt lige været inde at kigge, fordi jeg til marts overvejer at
flyve til Orlando for at se Jan Magnussen på Sebring i ALMS serien ... det
kan være at det også er denne anledning du søger ...

Mvh.

Claus

Fra : Anette

Dato : 11-10-05 15:11

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man de billigste fly-billetter til Orlando.
>
> Kan flyve fra Danmark, Sydsverige eller Hamburg.
>
> Lars.

Måske nedenstående:
www.travel-overland.de for Hamborg.... Generelt god service, online
bestilling uden problemer.

Aner ikke noget om Orlando priser lige pt.

Anette

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-05 08:40

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man de billigste fly-billetter til Orlando.
>
> Kan flyve fra Danmark, Sydsverige eller Hamburg.
>
> Lars.

Hejsa, prøv MrJet. Jeg fandt en returbillet til Orlando fra CPH til ca. 5000
(Ikke billigst, men leder du videre og du har jo også de specifikke datoer,
kan du nok komme længere ned)

http://book.mrjet.dk/step2.asp?member=no&DestCityIata=ORL&nonstop=0&TravelDateStartDay=06&TravelDateStartMonth=2006%2D03%2D&TravelDateEndDay=27&TravelDateEndMonth=2006%2D03%2D&FromCityIata=CPH&oneway=0&NumCnn=0&Airlines=&ReturnTime=&Campaign=&NumInf=0&DepartureTime=&ReadyURL=step2%2Easp&search=searchallprices&NumAdt=1&NumFnn=0&BookClass=ec

http://impdk.tradedoubler.com/imp/img/27473/1056949?800662153

MVH Martin

www.mmshoppen.onlinesalg.dk
www.florida-usa.dk

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 12-10-05 09:46

Højby wrote:

> Hvor finder man de billigste fly-billetter til Orlando.

> Kan flyve fra Danmark, Sydsverige eller Hamburg.

Hvornår skal du afsted og retur igen?

JAF