Geforce virker
Fra : KIM BRAM LARSEN

Dato : 08-01-01 21:32

Her i disse tider hvor næsten alle klager over at deres Geforce ikke virker.
Vil jeg bare lige sige at mit v7700 virker uden problemer.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 08-01-01 22:02

"KIM BRAM LARSEN" <kim.bram@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Her i disse tider hvor næsten alle klager over at deres Geforce ikke
virker.
> Vil jeg bare lige sige at mit v7700 virker uden problemer.
_________________________

Det gjorde det V7700 Ultra jeg lånte i weekenden også...ca 33 % hurtigere
end standard V7700 GF2GTS.

MVH

Fra : Fear

Dato : 09-01-01 11:48

Så er du heldig da Nvidia gereralt er noget lort

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-01-01 16:09

Fear wrote:

> Så er du heldig da Nvidia gereralt er noget lort

Er det ikke dejligt med den slags dybdegående intelligente fordomsfri
udtalelser her i denne gruppe? Specielt fordi der jo ikke er ret meget
religionskrig her i gruppen

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-01-01 18:38

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> skrev i en

> Er det ikke dejligt med den slags dybdegående intelligente fordomsfri
> udtalelser her i denne gruppe? Specielt fordi der jo ikke er ret meget
> religionskrig her i gruppen

Jeg ved ikke om det er dejligt, men nærmest mere dumt og uintelligent at
høre på!

Nvidia eller 3Dfx, det er smag og behag, men der er ingen af de 2 som er
noget "lort"! De har hver deres fordele og ulemper. Men langt fra "lort"

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Kolding, DK
volcane@mail.dk
ICQ # 124 309 67

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-01-01 19:21

"Martin L. Johansen" wrote:

> [...]
>
> Nvidia eller 3Dfx, det er smag og behag, men der er ingen af de 2 som er
> noget "lort"! De har hver deres fordele og ulemper. Men langt fra "lort"

Og det har du jo fuldstændigt ret i.

Fra : NordVest Fyn

Dato : 10-01-01 23:47

Kanon sagt

Carsten Nielsen
C.Nielsen@postman.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 09-01-01 22:01

"Fear" <asa@vaa.dk> skrev i en meddelelse
> Så er du heldig da Nvidia gereralt er noget lort
>
> "KIM BRAM LARSEN" <kim.bram@get2net.dk> wrote in message
> virker.

Nvidia kommer snart med en Geforce 2 Gts GO som er den bærbare PC's
udgave af grafikkortet...du kan så få op til 32 Mb. grafikkort i din bærbare
PC..sejt...
Så vil forskellen i ydelsen på bærbare kontra stationære nærmest være lig
nul...

MVH