painkiller
Fra : Grunt

Dato : 10-10-05 19:50

Painkiller kan ikke finde drevet e.lign, da den skrive "isæt de rigtige disk"
uaset hvilken af de 3 diske der sættes i.

er der en løsning ?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-10-05 21:25

Grunt wrote:
> Painkiller kan ikke finde drevet e.lign, da den skrive "isæt de
> rigtige disk" uaset hvilken af de 3 diske der sættes i.
>
> er der en løsning ?

http://www.megagames.com/cracks/html/c912010_0.htm

Brug den som passer til din version af spillet.
--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Grunt

Dato : 10-10-05 23:30

On Mon, 10 Oct 2005 22:25:09 +0200, "Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

>http://www.megagames.com/cracks/html/c912010_0.htm
>
>Brug den som passer til din version af spillet.

nej tak, jeg ønsker ikke at ændre softwaren på den måde. Søger en løsning på
hvorfor spillet ikke kan se cd drevet eller den rigtige disk

en bug i spillet som er patchet senere?

Fra : J.H.

Dato : 11-10-05 09:05

Grunt wrote:

> nej tak, jeg ønsker ikke at ændre softwaren på den måde. Søger en
> løsning på hvorfor spillet ikke kan se cd drevet eller den rigtige
> disk

Det er sikkert kopibeskyttelsen, der ikke er lavet ordentligt.
Det eneste du ændrer med nocd-cracket er,
at der ikke checkes for om cd'en er i drevet.

> en bug i spillet som er patchet senere?

Har du undersøgt det på spillets hjemmeside, fansider og forums?