BF2: Skifte spawnpoint
Fra : Bjarne K.

Dato : 10-10-05 14:17

Er der bare mig der er dum (vælg nu ikke det lette svar), eller er det
ikke muligt med 1.03 patchen at frembringe den menuscreen hvor man
vælger spawnpoint. Mener at man før (pre 1.03) en gang imellem kunne
tvinge den frem med <ctrl> (når man var død)

Nu dukker den op en gang imellem, når man er dør eller såret, eller hvis
det valgt spawnpoint er faldet i fjendens hænder.

Så er det mig der har overset et eller andet, er det et generelt
problem, eller er det kun mig der har problemet.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Erik

Dato : 10-10-05 14:24

> [...]
> vælger spawnpoint. Mener at man før (pre 1.03) en gang imellem kunne
> tvinge den frem med <ctrl> (når man var død)

<Enter> virker for mig...

/Erik

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-05 14:42

> [...]
> vælger spawnpoint. Mener at man før (pre 1.03) en gang imellem kunne
> tvinge den frem med <ctrl> (når man var død)

<enter> - og det var ikke kun når man var død...

Har ikke prøvet 1.03 endnu.

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-10-05 14:49

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> <enter> - og det var ikke kun når man var død...
>
> Har ikke prøvet 1.03 endnu.
>

> Brian

Det er nok bare mig der er du.. øhh jeg mener jeg har remapped nogle af
mine taster, og dem har jeg nulstillet for ganske nylig (for at få heli
tilbage til default). Måske har jeg bare ikke været opmærksom på det.

Vil lige prøve <enter> i aften.

Med venlig hilsen

Bjarne K.