Alanya
Fra : Trine

Dato : 08-06-01 06:55

Hej gruppe

Min kæreste og jeg skal til Alanya på næste søndag.....

Er der nogen der kan anbefale noget man SKAL se/prøve?? hvad med tyrkisk
bad...?? det har jeg hørt skulle være enormt underholdende og en meget
anderledes oplevelse??

Ferie-glade-hilsner

Trine

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 08-06-01 19:56

Trine <musen@kirstein.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale noget man SKAL se/prøve?? hvad med tyrkisk
> bad...?? det har jeg hørt skulle være enormt underholdende og en meget

.... anderledes oplevelse - ja, hvis man kan lide at ta' bad på samlebånd.
Ren turistmølle, hvis man da ikke finder de små lokale steder.
Ellers må I nyde vejret, stranden, nattelivet og skal I på tur er de store
grotter i Alanya's bagland en tur værd. I selve byen kommer man ikke uden om
den 1000 år gamle borg, der skærer sig ud i havet.
God tur,
Bente

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-06-01 22:55

Hej Trine

Glæd jer, Alanya kan byde på mange spændende oplevelser, hvis man ikke er
bange for at gå udenfor turistfælderne.

Prøv at kikke forbi www.rejsebeskrivelser.dk hvor Du kan finde min
rejsebeskrivelse fra Alanya.

Kim

Fra : hansen

Dato : 09-06-01 10:55

Lej en åben 4-hjulstrækker og kør rundt i byen / bjergene. Oplev havnen og
bazarerne om aftenen.

Det er rimeligt billigt. Husk 0 alkohol!

Skønt sted

Mvh

Poul