London - billig lejlighed/ bo-fællesskab
Fra : Lars

Dato : 09-10-05 19:43

Hejsa, idet min kone primo næste år skal i praktik i London, leder vi
efter nogle steder, hvor der enten er en billig lejlighed/ bo-
fællesskab, selvf ikke i et kriminelt kvarter, hvor det er farligt at
færdes.

Er der nogle af jer der kender nogle web-sites/ formidlere af sådanne i
London?

--
Best regards

Lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-10-05 22:51

On Sun, 9 Oct 2005 20:43:23 +0200, Lars <nomail@none.com> wrote:

> [...]
>efter nogle steder, hvor der enten er en billig lejlighed/ bo-
>fællesskab, selvf ikke i et kriminelt kvarter, hvor det er farligt at

Som udgangspunkt findes der ikke billige boliger i London. Alt er dyrt
og markant dyrere end i fx. København.

Desuden findes der ingen kriminelle kvarterer, hvor det er farligere
at færdes i end i den almindelige daglige trafik.
Vil I undgå fare, så må I blive hjemme, ikke gå ud, ikke bruge
elektricitet og helst ikke trække vejret, da smoggen er giftig. Og lad
være med at spise fish & chips.....

>Er der nogle af jer der kender nogle web-sites/ formidlere af sådanne i
>London?

søg på Google - "accommodation long term london" - masser af links.

Fra : Lars

Dato : 09-10-05 23:12

In article <0t3jk1tlbiu78bdrcj0eicdbmst634ma8i@4ax.com>, jubija@yahoo.dk
says...
> Desuden findes der ingen kriminelle kvarterer, hvor det er farligere
> at færdes i end i den almindelige daglige trafik.

Nå mon?
Hvis man er en pige på under 30 år kan man ret let blive antastet af
tvivlsomme typer, hvormed kvartere hvor sådanne færdes bør undgåes.

> søg på Google - "accommodation long term london" - masser af links.

Tak for tippet, det prøver jeg.

--
Best regards

Lars

Fra : Claus Olesen

Dato : 10-11-05 18:33

Lars wrote:
> [...]
> færdes.
>
> Er der nogle af jer der kender nogle web-sites/ formidlere af sådanne i

Jeg tror de 2 største sider er henholdsvis http://www.gumtree.com/ og
http://www.loot.com
Begge sider har udlejningsafdelinger (men gumtree.com er nok den største).
Men som det er blevet nævnt før, I finder ikke noget som er billigt set
med danske øjne.

C.O.
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me