Hvor er www.macnyt.dk
Fra : Steen Villumsen

Dato : 08-06-01 07:00

Hej!

Er der andre end mig der ikke længere kan komme i kontakt med
www.macnyt.dk? Min browser bliver ved med at forsøge at connecte. Jeg
bruger TeleDK DNS-servere.

/Steen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-06-01 07:16

Steen Villumsen <supersteen@mailme.dk> wrote:

> Hej!
>
> Er der andre end mig der ikke længere kan komme i kontakt med
> [...]

Du er ikke alene, jeg har heller ikke kunnet komme igennem i flere dage,
og de sidste par gange det lykkedes, var der lang svartid.

mvh.
Kaj.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 08-06-01 07:45

supersteen@mailme.dk,Ny-Internet writes:
>Hej!
>
>Er der andre end mig der ikke længere kan komme i kontakt med
> [...]

Melder mig i koret. Havde netop tænkt at spørge her. Jeg har ikke kunnet
komme på overhovedet i 3-4 dage.
men da jeg testet f. eks. macbrugers hjemmeside og den er kommet som lyn
og torden, har jeg regnet med at det ikke er min computer eller min
netscape 4.7x , der er noget i vejen med.

Jeg synes der er mange sideer, der ikke svarer og men når mit grej ellers
duer til andre sider, kan det vel kun være siden?

Men der er vel også sider, der er konstrueret sådan, at man ikke kan se
dem med en mac? eller med netscape?

hilsen Hanne

Fra : claus / lundholm

Dato : 08-06-01 08:58

Macnyt er ved at blive flyttet over på en anden server har jeg fået at vide
igår! PowerPalle skrev vist også at Macnyt ville være offline i nogle dage!

Så det er vel bare at have tålmodighed.

--
claus / lundholm

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 08-06-01 14:38

clauslundholm@mac.com,Ny-Internet writes:
> [...]
>vide
>igår! PowerPalle skrev vist også at Macnyt ville være offline i nogle

Det har vi næsten ikke. Nu vi var blevet vænnet til:_)
Hilsen Hanne

Fra : Palle B. Nielsen (Po~

Dato : 08-06-01 23:04

Hej alle,

Macnyt.dk Internet Hotel har spillet mig et puds, hvorfor jeg akut har måtte
forsøge at finde en alternativt placering. Jeg beklager naturligvis det
pludselige forsvindingsnummer, meeeeen...

Macnyt.dk har netop I dag (fredag) fundet et nyt hul til det store Internet.
Macnyt.dk er således oppe at køre igen, men det kan tage op til 24 timer før
landets Name Servere kender det nye IP nummer...

Alternativt kan www.powerpalle.dk benyttes, hvis www.macnyt.dk ikke
svarer...

PowerPalle

On 08/06/01 7:59, in article 1euobi9.1mpg5971ck6x1iN%supersteen@mailme.dk,