Parkering i Amalfi
Fra : Erik Kirkeby

Dato : 09-10-05 18:05

Amalfi er en aldeles pragtfuld og meget smuk by, der er værd at gæste. - Men
vogt Jer for at tage bilen med!! - med mindre I skal bo på et hotel, der kan
tilbyde parkering til rimelig pris.
Det koster 3 Euro pr. time at parkere på gaden i Amalfi - alle døgnets 24
timer!!
Vi var så heldige, at hotellet havde nogle få pladser til udlejning, og vi
parkerede der for "kun" 12 Euro i døgnet.

- Men ellers kan jeg meget varmt anbefale Amalfi og hele Amalfikysten.

Mvh
Erik

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 09-10-05 19:42

>- Men ellers kan jeg meget varmt anbefale Amalfi og hele Amalfikysten.

Lyder godt - men hvor det henne i verden ? Thailand - USA - eller her
i EU ????? Bare at skrive Amalfi giver vist kun mening for de indviede
!
Mogens

Fra : Erik Kirkeby

Dato : 09-10-05 20:54

Undskyld! - Det troede jeg alle vidste!
Amalfi ligger i Italien, mere præcist et par hundrede kilometer syd for
Napoli.

Mvh
Erik

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 09-10-05 22:14

Erik Kirkeby <erik.kirkeby@tele2adsl.dk> wrote:
: Undskyld! - Det troede jeg alle vidste!

Om ikke alle visste det, så burde de kunne slå det opp i et leksikon
eller atlas... http://www.wikipedia.org/ er fin å ha til neste gang.

: Amalfi ligger i Italien, mere præcist et par hundrede kilometer syd for
: Napoli.

Eller ENDA mere presist; 40-50 kilometer syd for Napoli, og dermed
drøyt 200 kilometer syd for Roma. #8D)

Bjørn
http://www.iposeogsekk.com/

Fra : JS

Dato : 10-10-05 14:04

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder godt - men hvor det henne i verden ? Thailand - USA - eller her
> i EU ????? Bare at skrive Amalfi giver vist kun mening for de indviede

Ah, nu må du lige komme ind i kampen Mugge. Enhver der interesserer sig lidt
for at rejse ved da hvor Amalfi ligger. Ellers er google vel lige ved hånden