Andet multimedie
bentjuul 3670
Bøger/tryksager på fjernsyn/dvd måske OT.~
Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-05 10:43

Hejsa

Måske er jeg lidt ot, men jeg kan ikke finde en bedre gruppe, som omhandler
den slags.

Hvilket program og fremstillingsmåde kan anbefales, hvis man skal lave en
tryksag/bog, som skal kunne læses på en almindelig DVD afspiller og
fjernsyn?

Der skal være mulighed for en slags menu, så man kan bladre i en
indholdsfortegnelse?

Bemærk, at det skal være til TV og ikke computer...

Det skal også være et format, som er understøttet af de gængse afspillere
rundt omkring i hjemmene, navnlig hos ældre.

Claus

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-10-05 12:34

Claus Tersgov skrev:

> [...]
>
> Det skal også være et format, som er understøttet af de gængse
> afspillere rundt omkring i hjemmene, navnlig hos ældre.

Et rigtigt dvd-authoring program som fx. Adobe Encore, burde kunne gøre
det. Det er noget af et arbejde, såfremt det drejer sig om mange sider,
men der er masser af gode tutorials på adobe's hjemmeside til den slags.

Claus

Fra : Kolle

Dato : 09-10-05 16:09

en god side til Adobe Encore er www.davk.dk