Kabler til Tv-out til et Winfast Geforce 2~
Fra : Brian Vigh

Dato : 08-01-01 20:31

Hej
Jeg har købt et brugt winfast geforce 256 DDr grafikkort med tv out
problemmet er bare at jeg har ingen kabler til tv-out. Hvis nogen ved hvor
man kan køber eller selv har et som de vil sælge så er jeg meget
interesseret.

Hilsen Brian Vigh

Fra : FeZ

Dato : 08-01-01 21:44

"Brian Vigh" <brianvigh@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemmet er bare at jeg har ingen kabler til tv-out. Hvis nogen ved hvor
> man kan køber eller selv har et som de vil sælge så er jeg meget

Enhver radio/tv forhandler med respekt for sig selv har enten
composite (a la phono) eller s-video kabler.

--
FeZ

Fra : Brian Vigh

Dato : 08-01-01 22:34

Men jeg kan ikke bruge et s-video eller et composite.
Det er et helt andet stik der skal til, den ligner meget s-video

Hilsen Brian Vigh

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-01-01 11:05

Brian Vigh <brianvigh@klog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5qq66.9667$%c2.449630@news010.worldonline.dk...
> Men jeg kan ikke bruge et s-video eller et composite.
> Det er et helt andet stik der skal til, den ligner meget s-video

Dette stik anvender nogle grafikkort, og kan normalt ikke fås i hos radio/tv
forhandlere, men de burde kunne bestille det hjem eller også kan en
computerbutik skaffe dem. Har du spurgt i butikken, hvor du købte
grafikkortet?

Fra : Brian Vigh

Dato : 09-01-01 19:05

Nej for jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det kabel.
og de forretninger havde kun s-video kabler.

Hilsen BRian

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-01-01 00:22

Brian Vigh <brianvigh@klog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QrI66.11772$zH2.494952@news000.worldonline.dk...

> Nej for jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det kabel.
> og de forretninger havde kun s-video kabler.

Jeg kan heller huske, hvad det præcist kaldes.

I forretningen, hvor du købte det, er du sådan set blevet lovet et grafik
med tv-out. Hvis tv-out kablet ikke medfølger, og de heller ikke har det i
butikken, så har de kraftedeme bare at skaffe det ved at ringe til deres
leverandør af grafikkortet.

MVH Jens

P.s.
Prøv evt. selv at kontakte Winfast support?
Da jeg manglede et kabel til mine creative højtalere sendte
supportafdelingen mig et gratis kabel.