nogen der har erfaring med piagio
Fra : ps

Dato : 08-10-05 17:51

den vil ikke som jeg vil
der er tænning men vil ikke starte
har prøvet at gige den en (dram) benzin ned til tændrøret men ingen respons
HJÆLP !!!!!!!!!!!!

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 08-10-05 18:25

FUGT - har du checket for fugt , i stik samlinger ledninger batteri osv?

Fra : ps

Dato : 08-10-05 20:57

ja der skulle ikke være fugt nogen steder
der er gnist i tændrøret der er benzin på (hel fyldt) der oile på (hel
fyldt)
men ikke engang et host vil den give fra sig

Fra : dan

Dato : 09-10-05 15:06

Når du giver den en "dram" skal du være mere end hurtig før "guffet" i
benzinen fordamper. Du vil sikkert kun drukne den.
Er dit tændrør vådt ? det burde det være efter flere forsøg. Jeg tror ikke
den får benzin. Lidt starthjælp i luftfilteret (hvis du tør) burde give en
ordentlig skid.
Ellers duer dit tændrør ikke under tryk. Det letteste ville være at stikke
den et nyt tændrør (det er jo en totakter)

Fra : ps

Dato : 11-10-05 20:15

tak for tippet nu spinder den

Fra : Pdr\(2770\)