Andet multimedie
bentjuul 3670
Snapshot
Fra : Webpoint

Dato : 08-10-05 08:17

Hvordan tager man et snapshot af et billed fra windows media player ?

Nå jeg bruger min "print screen" får jeg bare en sort firkant, som hvis jeg
rykker rundt med vinduet kan "fange" det ønskede billed i - men gemmer jeg
billedet, så får jeg kun den sorte firkant.

Kim

Fra : N. Lindhard

Dato : 08-10-05 12:23

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg rykker rundt med vinduet kan "fange" det ønskede billed i - men gemmer
> jeg billedet, så får jeg kun den sorte firkant.

Læs tråden af 3. oktober, hvor svaret er.

Nic

Fra : Webpoint

Dato : 08-10-05 14:36

Virkede også perfekt for mig.

Havde overset det indlæg, men takker mange gange.

Kim