Induktionskomfur tilbehør ?
Fra : Michael Schrøder

Dato : 07-10-05 20:49

Vi er ved at lave nyt køkken og er endt med at vælge en induktionskomfur.

Der er kun en ting jeg kommer til at mangle - at kunne holde en tallerken
lidt varm mens frikadellerne eller hvad det nu er bliver stegt.

Findes der noget (en stålplade er det vel så) man kan lægge ovenpå
induktionen for at varme f.eks. et fad ?

mvh Michael

Fra : Max

Dato : 07-10-05 20:59

Hej Michael

> Findes der noget (en stålplade er det vel så) man kan lægge ovenpå
> induktionen for at varme f.eks. et fad ?

Smut ned i genbrugsbutikken og se om du ikke kan finde nogle
gamle emaljerede jerntallerkener.

Mvh Max

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-10-05 20:58

"Michael Schrøder" <news4mis2@schroeder.dk> skrev i en meddelelse

> Der er kun en ting jeg kommer til at mangle - at kunne holde en tallerken
> lidt varm mens frikadellerne eller hvad det nu er bliver stegt.

Mit induktionskomfur (Siemens 78754) har en plade til at holde
fade/tallerkner varme.

http://www.siemens-hushall.com/PDF_documents/catalogues/2773449.pdf

Mvh. Lisbeth

Fra : Padre

Dato : 07-10-05 22:31

> Der er kun en ting jeg kommer til at mangle - at kunne holde en tallerken
> lidt varm mens frikadellerne eller hvad det nu er bliver stegt.

Det klarer en varmluftsovn helt fint

--
Padre

Fra : Michael Schrøder

Dato : 08-10-05 08:53

"Padre" <spirito_santo@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det klarer en varmluftsovn helt fint

Ja men for at varme én tallerken så frikadellerne holder varmen men hold 2
og 3 er på panden synes jeg ovnen er lidt meget at fyre op i.
- og frikadellernes vej fra pande til ovn er betydeligt længere end
tallerkenen lige ved siden af

mvh Michael