BF2 - key bind - mouse
Fra : BuFFerz

Dato : 07-10-05 19:46

Hey

Da jeg fik mig et joystick ændrede jeg settings i helecopter så jeg
kunne styre med joystiket.

Nu vil jeg gerne have det tilbage til WASD + mus

Problemet er nu jeg ikke kan få det sat op til at bruge musen igen.
Jeg klikker for at ændre, og skupper musen frem (lige som man gør for at
sætte joystiket op) men da siger den at den er brugt i common controls.
Og det er den jo som såddan ikke til en specifik funktion, ud over "free
look"

Hvordan gør jeg dette uden at skulle klikke på reset to default, som jo
restter alle controles.?

/B

Fra : Dorph

Dato : 07-10-05 23:51

> [...]
> ud over "free look"
>
> Hvordan gør jeg dette uden at skulle klikke på reset to default, som

Har samme problemer med visse keys på de numeriske taster
hvor den oxo siger de er brugt i common controls selv om der
ikke er brugt der.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-10-05 11:04

BuFFerz wrote:
> [...]
> look"
>
> Hvordan gør jeg dette uden at skulle klikke på reset to default, som jo

Er det muligt at ændre bind keys i en .ini fil eller lign? Så burde det
være muligt den vej ihvertfald..