Asus V7100 opdateringshastighed i spil
Fra : Christopher Tomas

Dato : 08-01-01 18:45

Hej
Hvordan styrer man opdateringshastighederne i spil? Jeg kører Windows 2000.
Hver gang jeg går ind i Half-life så laver den opdateringshastigheden om fra
85 - 60 Hz det er ikke fedt, da jeg ikke kan sidde og kigge på sådan noget
flimmer i alt for lang tid af gangen.

Med venlig hilsen
Christopher

PC:
Motherboard: Abit Be6-2
Processor: Celeron - 600 MHz
Ram: 224 mb blandet pc100 og pc133 Ram
Grafikkort: Asus V7100/T
Netkort: Realtek 8139(A)Fast ethernet
SCSI Controller: adaptec 2940U2W controller
Harddisk: IBM 9.1GB U2W HD (9LP)
Cdromdrev: Plextor 40X SCSI

Fra : SoS

Dato : 09-01-01 00:25

"Christopher Tomas" <b5107@tk-horsens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Grafikkort: Asus V7100/T
| Netkort: Realtek 8139(A)Fast ethernet
| SCSI Controller: adaptec 2940U2W controller

Kører du med nye drivere til dit grafikkort ??
Dem der kom med mit V7700 ville også kun køre 60Hz i spil.
Kører med Detonator 6.49 nu og 85Hz :)

SoS